9-7X vs tram

2005-2012
Arc78
Geregistreerd lid

9-7X vs tram

Bericht door Arc78 » wo 11 jul, 2007 15:12

Je zag ze al zoveel op de weg....

http://www.nu.nl/mmbase/images/1149312

Op de IJburglaan in stadsdeel Zeeburg is woensdagochtend een tram ontspoord na een botsing met een auto. Daarbij zijn twee gewonden gevallen.
Even na 08.00 uur ontspoorde de tram ter hoogte van de afslag Zeeburg. Een passagier raakte lichtgewond, maar kon ter plaatse worden behandeld. De bestuurster van de tram is uit voorzorg naar het ziekenhuis overgebracht.
Volgens de politie blijft de afrit S114 richting Piet Heintunnel nog enige tijd afgesloten. Ook het tramverkeer is nog enige tijd ontregeld. Het GVB denkt nog zeker een halve dag nodig te hebben om orde op zaken te stellen.

http://www.at5.nl/speler_at5nieuws.asp?newsid=27998

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » wo 11 jul, 2007 15:17

Ach joh.. binnenkort de eerste 9-7X onderdelen op marktplaats.. :lol:

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » wo 11 jul, 2007 15:27

zegt wel iets over de massa (en snelheid) vd 9-7... ff een tram uit zn spoor drukken lukt je niet met de gemiddelde auto

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » wo 11 jul, 2007 15:31

Bevestigt het zelfbeeld van de gemiddelde SUV-bestuurder ook weer eens... zelfs een tram van rechts denken ze nog te kunnen intimideren ;)

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » wo 11 jul, 2007 15:36

@ Waxle: wie zegt dat de tram niet een rood sein negeerde...?

Best veilig nog, zo'n Amerikaanse Saab! :lol:

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » wo 11 jul, 2007 15:40

davidjoost schreef:@ Waxle: wie zegt dat de tram niet een rood sein negeerde...?
Wist jij dat (gevoel voor) humor ook een indicatie is voor intelligentie....... :P

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » wo 11 jul, 2007 15:46

Dat is nog een beste klap geweest ook als je ziet waar die tram terecht gekomen is...., maar goed dat ie niet bij het passagiersgedeelte van de 9-7X naar binnen is gereden.

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » wo 11 jul, 2007 15:47

marq101 schreef:
davidjoost schreef:@ Waxle: wie zegt dat de tram niet een rood sein negeerde...?
Wist jij dat (gevoel voor) humor ook een indicatie is voor intelligentie....... :P
Dat kon hij dus niet weten :lol: :wink:

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » wo 11 jul, 2007 16:07

Zag het net op het nieuws. Weet niet of ik het nou zonde vind van de 9-7 :twisted:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 11 jul, 2007 16:08

De Flok schreef:Zag het net op het nieuws. Weet niet of ik het nou zonde vind van de 9-7 :twisted:
Ik wel

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » wo 11 jul, 2007 16:23

marq101 schreef:
Ik snapte de grap wel, maar ik bedoelde eigenlijk meer dat je niet automatisch de schuld kunt leggen bij de bestuurder van de auto. :wink:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 11 jul, 2007 16:40

Jij hebt duidelijk nog geen ervaring in een stad met trams :lol:

maar goeiedag zeg, die tram is een flink eind uit de rails.

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » wo 11 jul, 2007 16:46

Dat in het kader "een tram heeft altijd voorrang, ook als-ie het eigenlijk niet heeft"

En DJ, lachen is gezond ;)

KaasHema
Geregistreerd lid

Bericht door KaasHema » wo 11 jul, 2007 17:24

nog een kiekje

http://www.nu.nl/mmbase/images/1149309

maar ik ben benieuwd hoe het met de bestuurder gaat, dit moet echt pijn gedaan hebben 8)

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » wo 11 jul, 2007 20:48

hmm....
Eens ff checken morgen, ken iemand met zo'n 9-7x, met zulke velgen. Kunnen er niet veel zijn zeg maar.

Plaats reactie