dat was de issue niet, ik kom zo snel geen recente US V8 tegen met een G3 statusjwaterink schreef:Vortec 4.2 V6 heeft G3 goedkeuring.
9-7x V8 kan dus óók op lpg!
- verde900
- Donateur
- Berichten: 15098
- Lid geworden op: zo 04 jan, 2004 17:17
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
- Contacteer:
Garantie op de installatie is hier niet het item, dat geloof ik ook allemaal wel, maar als een auto serieuze (lees kostbare) technische problemen krijgt en een importeur wijst (door het op voorhand al niet ondersteunen van gas) jouw claim af ben je op zeker minder goedkoop uit, of denk jij dat b.v. Prins gas jou een nieuwe kop gaat geven?davidjoost schreef:@ Verde900: Wat heb jij er eigenlijk voor belang bij lpg steeds zo af te kraken? Onze Aero zou toch ook ontploffen op lpg en dat gaat ook al 55.000km lang goed.... Op een nieuw ingebouwde gas-installatie zit 2 jaar garantie dus daar kun je altijd aanspraak op maken als dat nodig is. Vialle (hoofdkantoor) en Saab Nederland ondersteunen de Aero op gas ook niet en toch is er wel wat mogelijk...
SAAB, värd varje krona.........
Deltid Skåning..
Deltid Skåning..
- davidjoost
- Geregistreerd lid
- Berichten: 6004
- Lid geworden op: za 15 mei, 2004 16:52
- Regio: NL - Provincie Utrecht
- Contacteer:
Nee cilinderkoppen vallen buiten de garantie van een gas-installatie dus je hebt zeker een punt. Toch wijst de ervaring uit dat Amerikaanse V8-en met een vaak grote cilinderinhoud zeer geschikt zijn voor het rijden op LPG.of denk jij dat b.v. Prins gas jou een nieuwe kop gaat geven?
2011 Saab 9-5NG 2.8T V6
2008 Saab 9-3 Cabrio 2.8T V6
2005 Saab 9-3 Cabrio 2.8 V6 Turbo Aero (stage 1 DionHPT) - verkocht
1999 Volvo S80 T6 'Bi-Fuel' - verkocht
1990 Saab 9000 CD 2.0 T16 - verkocht
2008 Saab 9-3 Cabrio 2.8T V6
2005 Saab 9-3 Cabrio 2.8 V6 Turbo Aero (stage 1 DionHPT) - verkocht
1999 Volvo S80 T6 'Bi-Fuel' - verkocht
1990 Saab 9000 CD 2.0 T16 - verkocht
- verde900
- Donateur
- Berichten: 15098
- Lid geworden op: zo 04 jan, 2004 17:17
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
- Contacteer:
Maar het blijft een gokje, en dat is nu precies mijn bezwaar, gok je verkeerd kost het je klauwen geld en bergen frustratiedavidjoost schreef:Nee cilinderkoppen vallen buiten de garantie van een gas-installatie dus je hebt zeker een punt. Toch wijst de ervaring uit dat Amerikaanse V8-en met een vaak grote cilinderinhoud zeer geschikt zijn voor het rijden op LPG.of denk jij dat b.v. Prins gas jou een nieuwe kop gaat geven?
SAAB, värd varje krona.........
Deltid Skåning..
Deltid Skåning..
- davidjoost
- Geregistreerd lid
- Berichten: 6004
- Lid geworden op: za 15 mei, 2004 16:52
- Regio: NL - Provincie Utrecht
- Contacteer:
Van die gekken die ook een Aero op lpg zouden zetten!jelger schreef:het is dus voor de avonturiers onder ons
2011 Saab 9-5NG 2.8T V6
2008 Saab 9-3 Cabrio 2.8T V6
2005 Saab 9-3 Cabrio 2.8 V6 Turbo Aero (stage 1 DionHPT) - verkocht
1999 Volvo S80 T6 'Bi-Fuel' - verkocht
1990 Saab 9000 CD 2.0 T16 - verkocht
2008 Saab 9-3 Cabrio 2.8T V6
2005 Saab 9-3 Cabrio 2.8 V6 Turbo Aero (stage 1 DionHPT) - verkocht
1999 Volvo S80 T6 'Bi-Fuel' - verkocht
1990 Saab 9000 CD 2.0 T16 - verkocht
- nelfrikandel
- Geregistreerd lid
- Berichten: 9175
- Lid geworden op: za 20 mar, 2004 15:56
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
Kijk, afgezien dat dat wel wel vet off topic is is het wel interessant... Dat goodfornothing useless badge engineering wanproduct heeft dan tenminste nog een positieve feature... Hij kan g3 rijden. Misschien maakt dat toch nog enigsins iets goed van dat flutproject...jwaterink schreef:Vortec 4.2 V6 heeft geen G3 goedkeuring. Hetzelfde blok zit in onze TrailBlazer uit dec2002.
- jonatas 900s
- Geregistreerd lid
- Berichten: 4803
- Lid geworden op: vr 24 feb, 2006 21:39
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
- Contacteer:
Volgens mij staat er echt... GEEN.nelfrikandel schreef:Kijk, afgezien dat dat wel wel vet off topic is is het wel interessant... Dat goodfornothing useless badge engineering wanproduct heeft dan tenminste nog een positieve feature... Hij kan g3 rijden. Misschien maakt dat toch nog enigsins iets goed van dat flutproject...jwaterink schreef:Vortec 4.2 V6 heeft geen G3 goedkeuring. Hetzelfde blok zit in onze TrailBlazer uit dec2002.
- nelfrikandel
- Geregistreerd lid
- Berichten: 9175
- Lid geworden op: za 20 mar, 2004 15:56
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
- jonatas 900s
- Geregistreerd lid
- Berichten: 4803
- Lid geworden op: vr 24 feb, 2006 21:39
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
- Contacteer:
Ik vind net wel een yank met V8 op G3...
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=4212261
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=4212261
- nelfrikandel
- Geregistreerd lid
- Berichten: 9175
- Lid geworden op: za 20 mar, 2004 15:56
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
- jonatas 900s
- Geregistreerd lid
- Berichten: 4803
- Lid geworden op: vr 24 feb, 2006 21:39
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
- Contacteer:
- jonatas 900s
- Geregistreerd lid
- Berichten: 4803
- Lid geworden op: vr 24 feb, 2006 21:39
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
- Contacteer: