
De 'perfecte autoradio voor een 900 classic' frustratie
-
cobra427
- Geregistreerd lid
- Berichten: 601
- Lid geworden op: vr 07 apr, 2006 20:33
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: De 'perfecte autoradio voor een 900 classic' frustratie
Prima radio! Ik heb hem nu 2 maanden in mijn CC zitten en stoor me totaal niet aan het blauwe licht. (Mijn Becker NAV straalt ook blauw licht en zit netjes weggewerkt in het handschoenen vakje)
Gewoon doen dus!
Gewoon doen dus!
Verkocht aan Doc :SAAB 900S Cabrio Aero Special 05/93 mica aubergine (power upgrade),JT3,9000 remmen,rode Koni's met Abbott verlaging en lange bak 8 .
Honda CR-V 2.2i-CTDi
Volvo S80 D5 Geartronic etc...
Honda CR-V 2.2i-CTDi
Volvo S80 D5 Geartronic etc...
-
Richard 32
- Geregistreerd lid
- Berichten: 399
- Lid geworden op: zo 13 jan, 2008 19:52
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
-
Tool
- Geregistreerd lid
- Berichten: 4746
- Lid geworden op: do 30 mar, 2006 21:45
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
-
jwaterink
- Donateur (6x)

- Berichten: 8527
- Lid geworden op: vr 17 mar, 2006 19:06
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
-
Henk-Jan
- Donateur

- Berichten: 14732
- Lid geworden op: vr 01 sep, 2006 9:30
- Regio: Outside Europe
Mijn vader heeft drie jaar lang van zijn werk een Becker Navigatie Pro High Speed geval gehad. Geweldig ding; lekker simpel, maar heel goed.
Nieuwe liefde: 9-3x XWD (MY11) + 9-3 Cabrio (MY01) + 96 TT (MY64) + Saabo (MY67/68?) 2017 - ...
Hervonden liefde: 9000 CS 2.3i Automaat (MY92) 2006 - 2013 & 2020 - ...
Hervonden liefde: 9000 CS 2.3i Automaat (MY92) 2006 - 2013 & 2020 - ...
-
PH3500
- Geregistreerd lid
- Berichten: 244
- Lid geworden op: di 18 nov, 2003 22:59
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
-
maikel_tiel
- Geregistreerd lid
- Berichten: 1296
- Lid geworden op: di 28 okt, 2008 23:42
- Regio: - kies een regio
-
louisjr
- Geregistreerd lid
- Berichten: 496
- Lid geworden op: za 18 aug, 2007 9:08
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
-
plafundum
- Geregistreerd lid
- Berichten: 1620
- Lid geworden op: zo 03 sep, 2006 23:34
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
-
Svenska
- Geregistreerd lid
- Berichten: 73
- Lid geworden op: di 26 sep, 2006 21:44
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Becker
Ik vind de Becker ook de beste keuze. Nu blijkt alleen dat deze niet meer leverbaar zijn omdat de importeur failliet is of gestopt is! Klopt dit?
Some say.... He's Swedish and drives a Saab Turbo. All we know is he's called the STIG
-
jannes
- Donateur

- Berichten: 192
- Lid geworden op: ma 20 okt, 2003 22:24
- Regio: NL - Provincie Friesland
Conrad heeft nu net een actie: tot 28-12 10% korting en wanneer je met Ideal betaalt geen verzendkosten. Dan wordt die Clarion wel erg goedkoop.louisjr schreef:De Clarion (Zie pic Walter) heb ik. Prijs 129 (Conrad)
2000 9-5 Estate 2.0t
(ex 2002 9-5 Estate 2.0t, ex 2003 9-3 SE cabrio, ex 2001 9-3 SE 2.2 tid, ex 1996 9000 Anni. 2.0t, ex 9-5 1999 Estate 2.0t, ex 1992 900T16S, ex 1990 900 8v)
(ex 2002 9-5 Estate 2.0t, ex 2003 9-3 SE cabrio, ex 2001 9-3 SE 2.2 tid, ex 1996 9000 Anni. 2.0t, ex 9-5 1999 Estate 2.0t, ex 1992 900T16S, ex 1990 900 8v)
-
Oosthoek
- Donateur

- Berichten: 6252
- Lid geworden op: di 30 mar, 2004 22:08
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
[]Hmm ik zat serieus te kijken naar die andere Clarion, maar nu ik de recensies op http://www.kieskeurig.nl/autoradio/clar ... ws/277176/ lees laat ik hem passeren. De prijs is laag (150), maar met bluetooth. Die prijs is zo laag omdat er geen cd loopwerk in zit. Voor mij geen probleem, dan regel ik er wel een 8 gb SDkaart bij. Helaas lees ik nu dat er maximaal 2 gb in past
Bovendien schijnt de radioontvangst slecht te zijn en is het ding BRUIN ipv zwart... Dan gaat het helaas voorbij voor mij.
900i 8v 3drs MY85 cochenille rood, sinds 2004
9-5 Vector estate 2.3t MY07 zwart, sinds 2019
9-5 Vector estate 2.3t MY07 zwart, sinds 2019
-
louisjr
- Geregistreerd lid
- Berichten: 496
- Lid geworden op: za 18 aug, 2007 9:08
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
-
Baseman
- Geregistreerd lid
- Berichten: 349
- Lid geworden op: di 13 feb, 2007 13:50
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: Becker
Ik vond hem op een engelse site, voor 269, wat omgerekend helemaal niet zovele is:Svenska schreef:Ik vind de Becker ook de beste keuze. Nu blijkt alleen dat deze niet meer leverbaar zijn omdat de importeur failliet is of gestopt is! Klopt dit?
http://www.cel-direct.com/p/Becker-Gran ... x-7993.asp
- verkocht - Saab 900 Turbo 16v MY 1991 Bensin 189dkms
- geschorst - Saab 900s 2.1 MY 1991 Bensin 651dkms - retired but alive in France
Volvo 940 Estate 2.3TIC, 1996 Bensin/LPG 430dkms
- verkocht - Volvo 940 GL 2.3i 1994 Bensin/LPG 331dkms
- verkocht - Volvo 164E 3.0 Automaat 1973 LPG 118dkms
- geschorst - Saab 900s 2.1 MY 1991 Bensin 651dkms - retired but alive in France
Volvo 940 Estate 2.3TIC, 1996 Bensin/LPG 430dkms
- verkocht - Volvo 940 GL 2.3i 1994 Bensin/LPG 331dkms
- verkocht - Volvo 164E 3.0 Automaat 1973 LPG 118dkms
