De 'perfecte autoradio voor een 900 classic' frustratie

1978-1993
Gebruikersavatar
Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur
Berichten: 10077
Lid geworden op: vr 18 feb, 2005 15:01
Regio: NL - Provincie Noord-Brabant

Bericht door Vyv » wo 24 dec, 2008 10:50

[]Sublieme radio. Heb ik ook zitten. Maar mis wel de BT functionaliteit.

Afbeelding
c900 Trionic5.5 MY92
9³ NG 1.8t Sport Sedan MY03

Gebruikersavatar
cobra427
Geregistreerd lid
Berichten: 601
Lid geworden op: vr 07 apr, 2006 20:33
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: De 'perfecte autoradio voor een 900 classic' frustratie

Bericht door cobra427 » wo 24 dec, 2008 13:50

Prima radio! Ik heb hem nu 2 maanden in mijn CC zitten en stoor me totaal niet aan het blauwe licht. (Mijn Becker NAV straalt ook blauw licht en zit netjes weggewerkt in het handschoenen vakje)

Gewoon doen dus!
Verkocht aan Doc :SAAB 900S Cabrio Aero Special 05/93 mica aubergine (power upgrade),JT3,9000 remmen,rode Koni's met Abbott verlaging en lange bak 8 .
Honda CR-V 2.2i-CTDi
Volvo S80 D5 Geartronic etc...

Gebruikersavatar
Richard 32
Geregistreerd lid
Berichten: 399
Lid geworden op: zo 13 jan, 2008 19:52
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Bericht door Richard 32 » wo 24 dec, 2008 15:33

ik heb de kenwood im mijn 9000 zitten en dat staat erg strak ,en prima geluid,verder heb ik een parrot carkit
9000 2.0 CSE ,900ng cabrio '94, 9-3 cabrio aero 2004 , NU 9-3 cabrio 2.8 v6 aero

Gebruikersavatar
Tool
Geregistreerd lid
Berichten: 4746
Lid geworden op: do 30 mar, 2006 21:45
Regio: NL - Provincie Noord-Brabant

Bericht door Tool » wo 24 dec, 2008 16:48

Ik heb een Lidl-apparaat erin zitten met SD/USB slot, mp3/wma functie, cdspeler, radio, bluetooth, afstandsbediening en toch nog redelijk goed geluid voor € 75,-
Saab 99 GL-T8 '84

Gebruikersavatar
jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)
Berichten: 8527
Lid geworden op: vr 17 mar, 2006 19:06
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Bericht door jwaterink » wo 24 dec, 2008 19:52

josephine schreef:Ietsie duurder (vanaf 350 op ebay), maar deze van Becker lijkt me echt top in de 900's
Inderdaad, een groene becker. Zeer goed spul en gewoon zeer strak afgewerkt.
Inbouwactiviteiten beëindigd ivm bedrijfsovername

Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur
Berichten: 14732
Lid geworden op: vr 01 sep, 2006 9:30
Regio: Outside Europe

Bericht door Henk-Jan » wo 24 dec, 2008 20:46

Mijn vader heeft drie jaar lang van zijn werk een Becker Navigatie Pro High Speed geval gehad. Geweldig ding; lekker simpel, maar heel goed.
Nieuwe liefde: 9-3x XWD (MY11) + 9-3 Cabrio (MY01) + 96 TT (MY64) + Saabo (MY67/68?) 2017 - ...
Hervonden liefde: 9000 CS 2.3i Automaat (MY92) 2006 - 2013 & 2020 - ...

Gebruikersavatar
PH3500
Geregistreerd lid
Berichten: 244
Lid geworden op: di 18 nov, 2003 22:59
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Bericht door PH3500 » wo 24 dec, 2008 21:28

Ik ben ook heel tevreden over mijn (groene) Becker. De i-pod adaptor is een prima aanvulling.

maikel_tiel
Geregistreerd lid
Berichten: 1296
Lid geworden op: di 28 okt, 2008 23:42
Regio: - kies een regio

Bericht door maikel_tiel » wo 24 dec, 2008 23:53

Die Becker zie ik ook wel zitten, alleen hoef ik de BT niet, heb net een mooie parrot ingebouwd net boven de binnenspiegel...ernstig gaaf.

Is er ook een Becker met die vormgeving zonder BT?

louisjr
Geregistreerd lid
Berichten: 496
Lid geworden op: za 18 aug, 2007 9:08
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Bericht door louisjr » do 25 dec, 2008 1:39

De Clarion (Zie pic Walter) heb ik. Prijs 129 (Conrad)

prima radio en ja kleur display klopt en vol met mogelijkheden

Gebruikersavatar
plafundum
Geregistreerd lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: zo 03 sep, 2006 23:34
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Bericht door plafundum » do 25 dec, 2008 13:26

Ik heb ook die BT55 van Pioneer. Kan je op MP vast wel onder de 150 krijgen. 6 kleuren incl regenboorgfunctie. Bevalt al 3 jaar uitstekend.

Zelf vind ik de 'white' mooier dan de green.
Check ignition and may gods love be with you...
Ex 900c LPG, 900i16 LPG, 900S FPT. Nu Lancia Delta 1.4t.

Gebruikersavatar
Svenska
Geregistreerd lid
Berichten: 73
Lid geworden op: di 26 sep, 2006 21:44
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Becker

Bericht door Svenska » do 25 dec, 2008 15:05

Ik vind de Becker ook de beste keuze. Nu blijkt alleen dat deze niet meer leverbaar zijn omdat de importeur failliet is of gestopt is! Klopt dit?
Some say.... He's Swedish and drives a Saab Turbo. All we know is he's called the STIG

Gebruikersavatar
jannes
Donateur
Donateur
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 20 okt, 2003 22:24
Regio: NL - Provincie Friesland

Bericht door jannes » do 25 dec, 2008 18:59

louisjr schreef:De Clarion (Zie pic Walter) heb ik. Prijs 129 (Conrad)
Conrad heeft nu net een actie: tot 28-12 10% korting en wanneer je met Ideal betaalt geen verzendkosten. Dan wordt die Clarion wel erg goedkoop.
2000 9-5 Estate 2.0t

(ex 2002 9-5 Estate 2.0t, ex 2003 9-3 SE cabrio, ex 2001 9-3 SE 2.2 tid, ex 1996 9000 Anni. 2.0t, ex 9-5 1999 Estate 2.0t, ex 1992 900T16S, ex 1990 900 8v)

Gebruikersavatar
Oosthoek
Donateur
Donateur
Berichten: 6252
Lid geworden op: di 30 mar, 2004 22:08
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Bericht door Oosthoek » do 25 dec, 2008 19:49

[]Hmm ik zat serieus te kijken naar die andere Clarion, maar nu ik de recensies op http://www.kieskeurig.nl/autoradio/clar ... ws/277176/ lees laat ik hem passeren. De prijs is laag (150), maar met bluetooth. Die prijs is zo laag omdat er geen cd loopwerk in zit. Voor mij geen probleem, dan regel ik er wel een 8 gb SDkaart bij. Helaas lees ik nu dat er maximaal 2 gb in past :? Bovendien schijnt de radioontvangst slecht te zijn en is het ding BRUIN ipv zwart... Dan gaat het helaas voorbij voor mij.
900i 8v 3drs MY85 cochenille rood, sinds 2004
9-5 Vector estate 2.3t MY07 zwart, sinds 2019

louisjr
Geregistreerd lid
Berichten: 496
Lid geworden op: za 18 aug, 2007 9:08
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Bericht door louisjr » do 25 dec, 2008 20:15

Jannes,

Ik heb hem ook gekocht bij Conrad. Net geplaatst

Makkelijk in te stellen en zelfs afstand

Baseman
Geregistreerd lid
Berichten: 349
Lid geworden op: di 13 feb, 2007 13:50
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: Becker

Bericht door Baseman » do 25 dec, 2008 21:20

Svenska schreef:Ik vind de Becker ook de beste keuze. Nu blijkt alleen dat deze niet meer leverbaar zijn omdat de importeur failliet is of gestopt is! Klopt dit?
Ik vond hem op een engelse site, voor 269, wat omgerekend helemaal niet zovele is:
http://www.cel-direct.com/p/Becker-Gran ... x-7993.asp
- verkocht - Saab 900 Turbo 16v MY 1991 Bensin 189dkms
- geschorst - Saab 900s 2.1 MY 1991 Bensin 651dkms - retired but alive in France
Volvo 940 Estate 2.3TIC, 1996 Bensin/LPG 430dkms
- verkocht - Volvo 940 GL 2.3i 1994 Bensin/LPG 331dkms
- verkocht - Volvo 164E 3.0 Automaat 1973 LPG 118dkms