Red-Arrow eigenaars meld u
-
johnb52
- Donateur (7x)

- Berichten: 10781
- Lid geworden op: za 04 feb, 2012 15:44
- Regio: NL - Provincie Zeeland
Re: Red-Arrow eigenaars meld u
Hallo ik heb er ook maar eentje gekocht.
Nummer 117 staat hier voor de deur. Met op de teller 270.000km
Nummer 117 staat hier voor de deur. Met op de teller 270.000km
Saab 9-5 2.3T SE '98 g-iced, stage 1 (sold)
Saab 9-3 2.0t '02 stage 1 biopower (sold)
Saab 900 T16Red Arrow '87(sold)
Saab 9-3 Cabrio FSP (sold)
Saab 9-3 SportEstate '06 2.8 V6 Stage 3+ (sold)
Renault Clio MK3 '06 (sold)
Peugeot 1007
Saab 9-3 2.0t '02 stage 1 biopower (sold)
Saab 900 T16Red Arrow '87(sold)
Saab 9-3 Cabrio FSP (sold)
Saab 9-3 SportEstate '06 2.8 V6 Stage 3+ (sold)
Renault Clio MK3 '06 (sold)
Peugeot 1007
-
(R)ed
- Lid van verdienste
- Berichten: 3468
- Lid geworden op: wo 31 dec, 2003 13:38
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
Re: Red-Arrow eigenaars meld u
Blijft een van de leukste Saabs die ik heb gereden.
Veel plezier er mee!
Veel plezier er mee!
Hoe meer pk's hoe harder je een muur raakt.
Hoe meer Nm's hoe verder je die muur meeneemt.
Huisregels van het Saabforum
99 Gl uit "82 LPGed (gone)
900 S lpt Cabrio uit '92 (APC'ed) ( broken)
9-5 2.3t sedan uit '05 (T7 suited) (weg)
9-3 1.9 Tid 16v uit '07
Hoe meer Nm's hoe verder je die muur meeneemt.
Huisregels van het Saabforum
99 Gl uit "82 LPGed (gone)
900 S lpt Cabrio uit '92 (APC'ed) ( broken)
9-5 2.3t sedan uit '05 (T7 suited) (weg)
9-3 1.9 Tid 16v uit '07
-
johnb52
- Donateur (7x)

- Berichten: 10781
- Lid geworden op: za 04 feb, 2012 15:44
- Regio: NL - Provincie Zeeland
Re: Red-Arrow eigenaars meld u
Dankje!
Zal behoorlijk,wat tips en tricks nodig hebben, kan jullie hulp goed gebruiken!
Ook bij het zoeken van onderdelen en tips&tricks voor onderhoud.
Zal behoorlijk,wat tips en tricks nodig hebben, kan jullie hulp goed gebruiken!
Ook bij het zoeken van onderdelen en tips&tricks voor onderhoud.
Saab 9-5 2.3T SE '98 g-iced, stage 1 (sold)
Saab 9-3 2.0t '02 stage 1 biopower (sold)
Saab 900 T16Red Arrow '87(sold)
Saab 9-3 Cabrio FSP (sold)
Saab 9-3 SportEstate '06 2.8 V6 Stage 3+ (sold)
Renault Clio MK3 '06 (sold)
Peugeot 1007
Saab 9-3 2.0t '02 stage 1 biopower (sold)
Saab 900 T16Red Arrow '87(sold)
Saab 9-3 Cabrio FSP (sold)
Saab 9-3 SportEstate '06 2.8 V6 Stage 3+ (sold)
Renault Clio MK3 '06 (sold)
Peugeot 1007
-
(R)ed
- Lid van verdienste
- Berichten: 3468
- Lid geworden op: wo 31 dec, 2003 13:38
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
Re: Red-Arrow eigenaars meld u
Ik zeg....roep maar. Tips te over.
Hoe meer pk's hoe harder je een muur raakt.
Hoe meer Nm's hoe verder je die muur meeneemt.
Huisregels van het Saabforum
99 Gl uit "82 LPGed (gone)
900 S lpt Cabrio uit '92 (APC'ed) ( broken)
9-5 2.3t sedan uit '05 (T7 suited) (weg)
9-3 1.9 Tid 16v uit '07
Hoe meer Nm's hoe verder je die muur meeneemt.
Huisregels van het Saabforum
99 Gl uit "82 LPGed (gone)
900 S lpt Cabrio uit '92 (APC'ed) ( broken)
9-5 2.3t sedan uit '05 (T7 suited) (weg)
9-3 1.9 Tid 16v uit '07
-
johnb52
- Donateur (7x)

- Berichten: 10781
- Lid geworden op: za 04 feb, 2012 15:44
- Regio: NL - Provincie Zeeland
Re: Red-Arrow eigenaars meld u
Ik zie dat je in steenbergen woont, dat is niet zo ver van mij vandaan, dan kan ik beter langskomen 
Saab 9-5 2.3T SE '98 g-iced, stage 1 (sold)
Saab 9-3 2.0t '02 stage 1 biopower (sold)
Saab 900 T16Red Arrow '87(sold)
Saab 9-3 Cabrio FSP (sold)
Saab 9-3 SportEstate '06 2.8 V6 Stage 3+ (sold)
Renault Clio MK3 '06 (sold)
Peugeot 1007
Saab 9-3 2.0t '02 stage 1 biopower (sold)
Saab 900 T16Red Arrow '87(sold)
Saab 9-3 Cabrio FSP (sold)
Saab 9-3 SportEstate '06 2.8 V6 Stage 3+ (sold)
Renault Clio MK3 '06 (sold)
Peugeot 1007
-
JanJunior
- Geregistreerd lid
- Berichten: 2559
- Lid geworden op: wo 01 jul, 2009 22:34
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: Red-Arrow eigenaars meld u
staat er hier ook nog eentje, zie onderschrift 

Jan
Jan
-
Injectie
- Moderator
- Berichten: 10577
- Lid geworden op: wo 20 aug, 2003 20:49
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: Red-Arrow eigenaars meld u
Het mocht wel weer eens. Maar vandaag eindelijk de updates van afgelopen jaar
verwerkt.
Heb nu weer een goed programma gevonden om de pagina's aan te passen. dus hopelijk lukt het nu weer wat frequenter.
Heb nu weer een goed programma gevonden om de pagina's aan te passen. dus hopelijk lukt het nu weer wat frequenter.
Saab rijders zwaaien nou eenmaal. En ook op de fiets kan ik dat niet onderdrukken.
-
Ewout
- Donateur (5x)

- Berichten: 12083
- Lid geworden op: do 19 apr, 2007 20:45
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: Red-Arrow eigenaars meld u
Je kunt gelijk weer aan de bak: nummer 36 stond er nog niet tussen >>> http://ww3.autoscout24.nl/classified/27 ... asrc=st|as" onclick="window.open(this.href);return false;


b201: 900i my87
b202: 900s aut. my92
x308: xj sport my01
b202: 900s aut. my92
x308: xj sport my01
-
Injectie
- Moderator
- Berichten: 10577
- Lid geworden op: wo 20 aug, 2003 20:49
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: Red-Arrow eigenaars meld u
en gedaan
Saab rijders zwaaien nou eenmaal. En ook op de fiets kan ik dat niet onderdrukken.
-
Ewout
- Donateur (5x)

- Berichten: 12083
- Lid geworden op: do 19 apr, 2007 20:45
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
-
Onno Huijding
- Geregistreerd lid
- Berichten: 22
- Lid geworden op: di 05 mei, 2015 13:21
- Regio: NL - Provincie Flevoland
Re: Red-Arrow eigenaars meld u
Wij hebben de Saab 900 Classic Red Arrow met nr 117.
Volgens de lijst zijn de gegevens al aangepast.
Succes Met updaten en bijhouden.
Johnno en Onno Huijding uit Almere.
Volgens de lijst zijn de gegevens al aangepast.
Succes Met updaten en bijhouden.
Johnno en Onno Huijding uit Almere.
Saab 900 Classic Red Arrow (1987)
-
nastydrive
- Donateur (2x)

- Berichten: 1577
- Lid geworden op: zo 18 jan, 2009 23:32
- Regio: NL - Provincie Zeeland
Re: Red-Arrow eigenaars meld u
Nr 43 word op dit moment gesloopt , heb contact gehad met de eigenaar 
900 16T classic carlsson cabrio 1989 ( airflow kit 185 PK zonder kat met gekietelde APC)
mercedes B 200 turbo 193 Pk
mercedes B 200 turbo 193 Pk
-
ingka
- Donateur (2x)

- Berichten: 829
- Lid geworden op: wo 25 jul, 2007 15:42
- Regio: Sverige - Zweden
Re: Red-Arrow eigenaars meld u
had 001 een tijde geleden gespot
viewtopic.php?f=39&t=148661" onclick="window.open(this.href);return false;
nr 117 staat te koop in zeewolde (omgebouwd naar T16?)
http://www.autowereld.nl/saab/900/2-0-t ... tails.html" onclick="window.open(this.href);return false;
en nr128 ook
http://www.autowereld.nl/saab/900/t8-k6 ... tails.html" onclick="window.open(this.href);return false;
altijd een zwak gehad voor deze uitvoering ... helaas nooit eentje kunnen vinden die aan mijn eisen voldeed.
Begin jaren 2000 nog eens een proefrit gemaakt in een vrij verse (toentertijd) met dakje, zonder AC. prachtig ...
viewtopic.php?f=39&t=148661" onclick="window.open(this.href);return false;
nr 117 staat te koop in zeewolde (omgebouwd naar T16?)
http://www.autowereld.nl/saab/900/2-0-t ... tails.html" onclick="window.open(this.href);return false;
en nr128 ook
http://www.autowereld.nl/saab/900/t8-k6 ... tails.html" onclick="window.open(this.href);return false;
altijd een zwak gehad voor deze uitvoering ... helaas nooit eentje kunnen vinden die aan mijn eisen voldeed.
Begin jaren 2000 nog eens een proefrit gemaakt in een vrij verse (toentertijd) met dakje, zonder AC. prachtig ...
2x 9-5 Aero, 2x 9-3 Aero Cabrio, 1x 900 classic T16 (KCP). Een interessant Saab verleden, maar nu even niet
-
schoenmaker
- Geregistreerd lid
- Berichten: 512
- Lid geworden op: di 16 feb, 2010 15:37
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: Red-Arrow eigenaars meld u
Ik heb no.46 [de ex van Lennart]
Niet geheel origineel meer ,maar toch van origine een oude RA.
Niet geheel origineel meer ,maar toch van origine een oude RA.
Laatst gewijzigd door schoenmaker op do 31 dec, 2015 22:07, 2 keer totaal gewijzigd.
9000 CS 1997. 114500 km verkocht!!
900 Red Arrow 'special' 1987
9-3 20T 1999 [Aero]uitvoering
9-5 Aero sedan 2008 Polar white
Saab, eigenwijs leuk.
900 Red Arrow 'special' 1987
9-3 20T 1999 [Aero]uitvoering
9-5 Aero sedan 2008 Polar white
Saab, eigenwijs leuk.
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
- Berichten: 12894
- Lid geworden op: zo 06 jan, 2008 11:50
- Regio: España - Spanje
Re: Red-Arrow eigenaars meld u
Wie?
MH
Bekijk ze maar.
'77 96 cabrio
Saab Sonett register Benelux
Saab 96 Jubileumregister
Saab 95 register
Bekijk ze maar.
'77 96 cabrio
Saab Sonett register Benelux
Saab 96 Jubileumregister
Saab 95 register