Red-Arrow eigenaars meld u
-
Stilf
- Donateur

- Berichten: 146
- Lid geworden op: za 19 feb, 2005 15:01
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
En ikke.
RA 38
RA 38
Saab 9000 2.0 lpt LPG (Dion tuning)
Saab 9-5 Estate 2.3t (Dion tuning) (verkocht)
Saab 9-3 2.0t 2001 LPG (verkocht
Red Arrow T16 nr. 38 (verkocht)
Diverse Saabs 9000 (1995,1996 en 1996)Saab 9000 2.0 lpt CSE 1996 (verkocht)
Saab 900 2.1 1990 (verkocht)
Saab 900 2.0 i 8v 1984 (verkocht)
Saab 9-5 Estate 2.3t (Dion tuning) (verkocht)
Saab 9-3 2.0t 2001 LPG (verkocht
Red Arrow T16 nr. 38 (verkocht)
Diverse Saabs 9000 (1995,1996 en 1996)Saab 9000 2.0 lpt CSE 1996 (verkocht)
Saab 900 2.1 1990 (verkocht)
Saab 900 2.0 i 8v 1984 (verkocht)
-
Vyv
- Moderator + Donateur

- Berichten: 10077
- Lid geworden op: vr 18 feb, 2005 15:01
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
- Berichten: 13086
- Lid geworden op: vr 01 jul, 2005 19:04
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Forummer 'Red Arrow 46' heeft er ook nog zeker twee staan, waarvan één gerestaureerd wordt en al flink gevorderd is.
Oorspronkelijk had hij er vier staan, maar daar is er zeker één van verkocht aan Lennart.
Ik mail hem even voor de details.
Oorspronkelijk had hij er vier staan, maar daar is er zeker één van verkocht aan Lennart.
Ik mail hem even voor de details.
Saab 900c (2d) 1986
Saab 900 GLs (5d) 1979
Saab 99 GL (4d) 1982
Saab 900 GLs (5d) 1979
Saab 99 GL (4d) 1982
-
Lennart.
- Geregistreerd lid
- Berichten: 2293
- Lid geworden op: za 24 nov, 2007 14:40
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
ik heb red arrom nummer 46 die staat nu bij de spuiter, ik ben net terug van de spuiter ik heb de hele auto gestript ik zal kijken of ik zo de foto's kan uploaden en ik heb nummer 10 maar die rijd niet meer.
edit laat ik maar niks zeggen........
feutoo'sss
viewtopic.php?p=473138#473138
edit laat ik maar niks zeggen........
feutoo'sss
viewtopic.php?p=473138#473138
Laatst gewijzigd door Lennart. op do 24 jul, 2008 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
- Berichten: 13086
- Lid geworden op: vr 01 jul, 2005 19:04
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Volgens mij heeft hij Red Arrow 46 naast die gerestaureerde nog één staan, maar hij heeft nog niet gereageerd.
Wellicht omdat de link naar dit topic niet werkte eind vorige week.
Wellicht omdat de link naar dit topic niet werkte eind vorige week.
Laatst gewijzigd door S@@bman op do 24 jul, 2008 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Saab 900c (2d) 1986
Saab 900 GLs (5d) 1979
Saab 99 GL (4d) 1982
Saab 900 GLs (5d) 1979
Saab 99 GL (4d) 1982
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
- Berichten: 9264
- Lid geworden op: di 18 okt, 2005 17:28
- Regio: NL - Provincie Groningen
Het lijkt me hier niet de plek om dat soort dingen over mensen te zeggen.
Laatst gewijzigd door JanWessel op do 24 jul, 2008 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Repro SAAB Sport & Rally stickers? Hier kijken.
MY88 900 T16S - MY86 900 T8 SA - MY83 900 T8 - MY97 9000 Anni 'Ital-Aero'- voormalig Intsaabpooier
MY88 900 T16S - MY86 900 T8 SA - MY83 900 T8 - MY97 9000 Anni 'Ital-Aero'- voormalig Intsaabpooier
-
(R)ed
- Lid van verdienste
- Berichten: 3468
- Lid geworden op: wo 31 dec, 2003 13:38
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
Op verzoek van Lennart weggehaald.waxle schreef:Het lijkt me hier niet de plek om dat soort dingen over mensen te zeggen.Lennart. schreef:dan is er ook nog forummer stefan baum die zich niet zzn zijn afspraken houdt mbt verkopen van auto's dus daar zou ik niks kopen...
Hij maakt zich nogal druk over de satirische opmerking door mij geplaatst.
Dus om het vuur niet verder op te stoken......
Laatst gewijzigd door (R)ed op do 24 jul, 2008 14:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Hoe meer pk's hoe harder je een muur raakt.
Hoe meer Nm's hoe verder je die muur meeneemt.
Huisregels van het Saabforum
99 Gl uit "82 LPGed (gone)
900 S lpt Cabrio uit '92 (APC'ed) ( broken)
9-5 2.3t sedan uit '05 (T7 suited) (weg)
9-3 1.9 Tid 16v uit '07
Hoe meer Nm's hoe verder je die muur meeneemt.
Huisregels van het Saabforum
99 Gl uit "82 LPGed (gone)
900 S lpt Cabrio uit '92 (APC'ed) ( broken)
9-5 2.3t sedan uit '05 (T7 suited) (weg)
9-3 1.9 Tid 16v uit '07
-
Lennart.
- Geregistreerd lid
- Berichten: 2293
- Lid geworden op: za 24 nov, 2007 14:40
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
- Berichten: 9264
- Lid geworden op: di 18 okt, 2005 17:28
- Regio: NL - Provincie Groningen
Gewoon nergens. Dat houdt het forum netjes.
Repro SAAB Sport & Rally stickers? Hier kijken.
MY88 900 T16S - MY86 900 T8 SA - MY83 900 T8 - MY97 9000 Anni 'Ital-Aero'- voormalig Intsaabpooier
MY88 900 T16S - MY86 900 T8 SA - MY83 900 T8 - MY97 9000 Anni 'Ital-Aero'- voormalig Intsaabpooier
-
brinky
- Donateur

- Berichten: 20077
- Lid geworden op: do 21 aug, 2003 13:38
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Live and let die...
'90 900 T16 Red Bull 5 deurs - '83 99 T16LPG 2 deurs Red Welpje - '99 Saab 9-3 Viggen cabrio - '00 Saab 9-5 3.0t V6 LPG - '65 Saab 96 tweetakt
Saab Service Oost - Inkoop, verkoop, reparatie, onderhoud en restauratie
Saab Service Oost - Inkoop, verkoop, reparatie, onderhoud en restauratie
-
Nico Wijnhoven
- Geregistreerd lid
- Berichten: 174
- Lid geworden op: zo 06 nov, 2005 21:30
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
-
Vyv
- Moderator + Donateur

- Berichten: 10077
- Lid geworden op: vr 18 feb, 2005 15:01
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
-
Vyv
- Moderator + Donateur

- Berichten: 10077
- Lid geworden op: vr 18 feb, 2005 15:01
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
-
sb129h
- Donateur (2x)

- Berichten: 4600
- Lid geworden op: wo 08 dec, 2004 21:48
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: Red-Arrow eigenaars meld u
En waarom heb je nu toch de knop "Citeer" gebruikt?? 
900cv 2.1i 1991 + 9000cs 2.3t 1997
-
Vyv
- Moderator + Donateur

- Berichten: 10077
- Lid geworden op: vr 18 feb, 2005 15:01
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant