Eindelijk was het dan zover..............ik had een mooi Saab 900 gevonden en gekocht! Wil het zo zijn dat ik na een late dienst mijn auto voor de deur parkeerde en na wat gezelligheid met mijn vriendin, ons bed instapte. Volgende morgen moest ik weer werken en liep zoals normaal naar mijn auto en wat schetste mijn verbazing??????? Ja hoor een of ander *** heeft ingereden op mijn Saab.

Geen brief nada nakkes niets!!

Dus ik met veel verdriet toch de auto maar op het internet gezet en verkocht. Het goede nieuws is eigenlijk dat ik meteen dezelfde avond een nieuwe Saab 900 heb gekocht. Stiekum toch mooier en met meer opties dan mijn vorige

.
Zo dat ben ik kwijt!
Dan nog even twee vraagjes, ik heb nu een automaat off course met choke erbij om te starten, klopt het dat er dan best wel veel rook uit komt na het starten? ben maar een leek op dit gebied, misschien omdat het ook kouder word? hij rijd op benzine trouwens!
Ten tweede ik wil mijn auto een grote beurt geven, kan dat bij elke garage of is het aan te raden om naar een saab dealer te gaan en weet iemand ook de kosten daarvan?
alvast bedankt!