Klopt dit?

1978-1993
Marc
Lid van verdienste

Klopt dit?

Bericht door Marc » za 09 okt, 2004 19:42

WGT90
Geregistreerd lid

Re: Klopt dit?

Bericht door WGT90 » za 09 okt, 2004 19:48

zou kunnen, erg grappige lijst in elk geval. in de leuke nieuwe NL-film Simon rijdt een homostel in een saab 9-3 cabrio iemand omver. het past.

Moppersmurf
Geregistreerd lid

Bericht door Moppersmurf » za 09 okt, 2004 19:51

Nee. Want ik heb nog nooit handschoenen bij een Saab geleverd gekregen, zoals in dit bericht staat.
Of wacht, misschien praat ik voort mijn beurt. Het gaat specifiek over de cabrio, realiseer ik mij nu. En da's toch ander volk, niet waar 'jongens'?! Hebben de cabriorijders handschoentjes gekregen bij hun Saab?
Moppersmurf

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » za 09 okt, 2004 20:08

Sorry, maar :offtopic:
WGT90 schreef:in de leuke nieuwe NL-film Simon rijdt een homostel in een saab 9-3 cabrio iemand omver
:?

Ik heb gisteren met veel genoegen naar 'Simon' zitten kijken. Maar Simon rijdt homo Camiel omver in een Jeep Wrangler (deze werden al vaker door Eddy Terstal gebruikt) en rijdt de vriend van Camiel (Derk Zeelenberg) in een VOLVO C70 cabrio. Je hebt deze toch niet verward met een 9-3 cabrio?! :donot:

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » za 09 okt, 2004 20:12

Oh ja, nu wel even on-topic.

Die handschoenen en plastic zak kloppen wel hoor, Mopper. Dan moet je een Saab wel nieuw kopen, want bij een occasion zal het meestal wel geroofd zijn. Die handschoenen zijn van ecologisch verantwoord ongebleekt katoen en hebben een ecru kleurtje, verder stellen ze niet zoveel voor.

WGT90
Geregistreerd lid

Bericht door WGT90 » za 09 okt, 2004 20:20

ja wouter, je hebt gelijk. 100.000 excuses.

erwin mertens
Geregistreerd lid

Bericht door erwin mertens » za 09 okt, 2004 20:24

De kapper die hier een beetje verder woont rijd ook met een cabrio wanneer zijn vriend niet met hem rijd...
Wat betreft Misty weet ik 't niet ,vrouwen kijken doorgaans hun post na op schrijffouten,dus dat is dan op z'n minst een twijfelgeval... :-P+

WGT90
Geregistreerd lid

Bericht door WGT90 » za 09 okt, 2004 20:31

http://www.rslevinson.com/gaylesissues/ ... ura011.htm

saab usa denkt iig om zijn imago bij de gay en lesbian community

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » za 09 okt, 2004 21:15

Wouter schreef:Oh ja, nu wel even on-topic.

Die handschoenen en plastic zak kloppen wel hoor, Mopper. Dan moet je een Saab wel nieuw kopen, want bij een occasion zal het meestal wel geroofd zijn.
Bij mij zaten de handschoentjes en de plastic zak er nog ongeschonden bij :lol: ...

Moppersmurf
Geregistreerd lid

Bericht door Moppersmurf » za 09 okt, 2004 22:14

Ze zaten niet bij mijn 9.3 - de dealer zal wel gedacht hebben dat een echte vent toch niet op zoek gaat naar beige handschoentjes in zijn stoere Saab, en ze dus ook niet mist. Het idee alleen al...ik vertrouw jullie overigens op dit punt voor geen cent! Jullie steken vast de gek met mij. Ik heb namelijk nog nooit gehoord dat er handschoentjes bij een Saab geleverd werden. Er staat ook niets over in een folder of handleiding.
Nu nog een roze cabrio met handschoentjes in lila? Dolletjes!
Moppersmurf

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 09 okt, 2004 22:26

echt wel! cremekleurige katoenen handschoentjes, ik heb ze wel.
Moppersmurf schreef:Het idee alleen al...ik vertrouw jullie overigens op dit punt voor geen cent! Jullie steken vast de gek met mij. Ik heb namelijk nog nooit gehoord dat er handschoentjes bij een Saab geleverd werden. Er staat ook niets over in een folder of handleiding
en waarom zou iemand een "senior citizen" om de tuin leiden? :lol:

MISTY
Geregistreerd lid

Bericht door MISTY » ma 11 okt, 2004 19:47

waar hebben we het in gods naam over??!!
:lol: :lol:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 11 okt, 2004 19:51

bij (in ieder geval een classic 900) zitten af fabriek bij je gereedschapsset een plastic zak
(voor een smerig wiel met lekke band) en handschoentjes om vuile handen te voorkomen.
daar gaat het over!

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » ma 11 okt, 2004 20:12

Bij de NG900 zit het iig ook, helemaal ongebruikt was het bij mij nog.
Alleen de plastic zak ontbreekt, die is misschien ooit ergens anders voor gebruikt...

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 11 okt, 2004 20:14

yup..

de handschoentjes heb ik niet - de plastic zak wel - en het gereedschapsetje hebik op de sloop bij elkaar gesprokkeld..

Plaats reactie