Klopt dit?
-
WGT90
- Geregistreerd lid
Re: Klopt dit?
zou kunnen, erg grappige lijst in elk geval. in de leuke nieuwe NL-film Simon rijdt een homostel in een saab 9-3 cabrio iemand omver. het past.
-
Moppersmurf
- Geregistreerd lid
Nee. Want ik heb nog nooit handschoenen bij een Saab geleverd gekregen, zoals in dit bericht staat.
Of wacht, misschien praat ik voort mijn beurt. Het gaat specifiek over de cabrio, realiseer ik mij nu. En da's toch ander volk, niet waar 'jongens'?! Hebben de cabriorijders handschoentjes gekregen bij hun Saab?
Moppersmurf
Of wacht, misschien praat ik voort mijn beurt. Het gaat specifiek over de cabrio, realiseer ik mij nu. En da's toch ander volk, niet waar 'jongens'?! Hebben de cabriorijders handschoentjes gekregen bij hun Saab?
Moppersmurf
-
Wouter
- Donateur (2x)

Sorry, maar
Ik heb gisteren met veel genoegen naar 'Simon' zitten kijken. Maar Simon rijdt homo Camiel omver in een Jeep Wrangler (deze werden al vaker door Eddy Terstal gebruikt) en rijdt de vriend van Camiel (Derk Zeelenberg) in een VOLVO C70 cabrio. Je hebt deze toch niet verward met een 9-3 cabrio?!
WGT90 schreef:in de leuke nieuwe NL-film Simon rijdt een homostel in een saab 9-3 cabrio iemand omver
Ik heb gisteren met veel genoegen naar 'Simon' zitten kijken. Maar Simon rijdt homo Camiel omver in een Jeep Wrangler (deze werden al vaker door Eddy Terstal gebruikt) en rijdt de vriend van Camiel (Derk Zeelenberg) in een VOLVO C70 cabrio. Je hebt deze toch niet verward met een 9-3 cabrio?!
-
Wouter
- Donateur (2x)

Oh ja, nu wel even on-topic.
Die handschoenen en plastic zak kloppen wel hoor, Mopper. Dan moet je een Saab wel nieuw kopen, want bij een occasion zal het meestal wel geroofd zijn. Die handschoenen zijn van ecologisch verantwoord ongebleekt katoen en hebben een ecru kleurtje, verder stellen ze niet zoveel voor.
Die handschoenen en plastic zak kloppen wel hoor, Mopper. Dan moet je een Saab wel nieuw kopen, want bij een occasion zal het meestal wel geroofd zijn. Die handschoenen zijn van ecologisch verantwoord ongebleekt katoen en hebben een ecru kleurtje, verder stellen ze niet zoveel voor.
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
De kapper die hier een beetje verder woont rijd ook met een cabrio wanneer zijn vriend niet met hem rijd...
Wat betreft Misty weet ik 't niet ,vrouwen kijken doorgaans hun post na op schrijffouten,dus dat is dan op z'n minst een twijfelgeval...
Wat betreft Misty weet ik 't niet ,vrouwen kijken doorgaans hun post na op schrijffouten,dus dat is dan op z'n minst een twijfelgeval...
-
WGT90
- Geregistreerd lid
http://www.rslevinson.com/gaylesissues/ ... ura011.htm
saab usa denkt iig om zijn imago bij de gay en lesbian community
saab usa denkt iig om zijn imago bij de gay en lesbian community
-
Manic
- Lid van verdienste
Bij mij zaten de handschoentjes en de plastic zak er nog ongeschonden bijWouter schreef:Oh ja, nu wel even on-topic.
Die handschoenen en plastic zak kloppen wel hoor, Mopper. Dan moet je een Saab wel nieuw kopen, want bij een occasion zal het meestal wel geroofd zijn.
-
Moppersmurf
- Geregistreerd lid
Ze zaten niet bij mijn 9.3 - de dealer zal wel gedacht hebben dat een echte vent toch niet op zoek gaat naar beige handschoentjes in zijn stoere Saab, en ze dus ook niet mist. Het idee alleen al...ik vertrouw jullie overigens op dit punt voor geen cent! Jullie steken vast de gek met mij. Ik heb namelijk nog nooit gehoord dat er handschoentjes bij een Saab geleverd werden. Er staat ook niets over in een folder of handleiding.
Nu nog een roze cabrio met handschoentjes in lila? Dolletjes!
Moppersmurf
Nu nog een roze cabrio met handschoentjes in lila? Dolletjes!
Moppersmurf
-
verde900
- Donateur

echt wel! cremekleurige katoenen handschoentjes, ik heb ze wel.

en waarom zou iemand een "senior citizen" om de tuin leiden?Moppersmurf schreef:Het idee alleen al...ik vertrouw jullie overigens op dit punt voor geen cent! Jullie steken vast de gek met mij. Ik heb namelijk nog nooit gehoord dat er handschoentjes bij een Saab geleverd werden. Er staat ook niets over in een folder of handleiding
-
verde900
- Donateur

bij (in ieder geval een classic 900) zitten af fabriek bij je gereedschapsset een plastic zak
(voor een smerig wiel met lekke band) en handschoentjes om vuile handen te voorkomen.
daar gaat het over!
(voor een smerig wiel met lekke band) en handschoentjes om vuile handen te voorkomen.
daar gaat het over!
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Bij de NG900 zit het iig ook, helemaal ongebruikt was het bij mij nog.
Alleen de plastic zak ontbreekt, die is misschien ooit ergens anders voor gebruikt...
Alleen de plastic zak ontbreekt, die is misschien ooit ergens anders voor gebruikt...
-
jelger
- Geregistreerd lid
yup..
de handschoentjes heb ik niet - de plastic zak wel - en het gereedschapsetje hebik op de sloop bij elkaar gesprokkeld..
de handschoentjes heb ik niet - de plastic zak wel - en het gereedschapsetje hebik op de sloop bij elkaar gesprokkeld..