Ik kan een complete cruise controll van een sloop-Turbo 86 overnemen;
maar mijn vraag is; past dit in mijn 900S van 1991 ???
In diverse onderdelen sites zie ik dat er wel een onderscheid gemaakt wordt in de oudere jaren en de nieuwe ....
Wie kan mij helpen
Peter
ik weet dat er sowieso verschil zit in de hendels (aansluitingen, stekkers etc..) Maar misschien als je àlles 1 op 1 overzet dat t weer moet lukken. In basis is de werking van de cc door de modeljaren heen niet veranderd naar ik meen.
Tsa, dat is natuurlijk de vraag........ Ik zie mij nog niet effe de hele kabelboom overzetten voor een niet passende CC
Even opnieuw;
Kan ik een cruise controll uit een Turbo van 86 overzetten in een S van 1991 of zijn de stekkers en verbindingen anders geworden???
Moet in principe zonder probleem kunnen: de M91 is nota bene voorbereid. Saab had destijds de cruisecontrol als accessoire in het accesoireboekje staan. Let op: voor M84 t/m M91 is dezelfde set (nummer identiek), de set voor M92 en M93 wordt met een ander nummer aangeduid en specifiek vermeld en moet dus anders zijn (wat weet ik niet). Heb je ABS? dan moet je nog een extra klem(?) volgens dat boekje aanschaffen.
marcel