Dat lukt wel, maar hoe betrouwbaar is het dan nog? Je kan beter een 2.3 kop nemen van een 9000 (betere flow) en inlaat van een 2.1, maar richting de 250 pk of meer zal je toch echt iets met Trionic 5 of een ander motor management systeem moeten doen om de boel heel te houden.Saapie schreef: ↑do 23 jan, 2025 23:47Een classic zonder Trionic boven de 220 pk krijgen is erg lastig. Heb je dan een 2.1 kop gebruikt? En hoe zit het met de ecu en apc afstelling?
Ik rijd nu met een T5.5 systeem, 3" downpipe, sportkatalysator, omgebouwde turbo naar TD 05, fmic, 3,3 bar fpr (Abbott), 9000 remmerij en koppeling. Basisdruk is nu nog redelijk conservatief op 0,4 bar. Komend voorjaar wordt de versnellingsbak gereviseerd





