wat zouden jullie in mijn plaats doen mochten jullie een 900 willen aanschaffen:
ga je voor een cabrio of niet...
Met andere woorden waarom zou JIJ wel of niet opteren voor een cabrio...?









Ik had het kunnen schrijven.mba schreef: ↑za 31 aug, 2024 18:27Ik zou nooit voor een cabrio gaan. Afgezien van de vormgeving (de classic is echt lelijk (achterkant past niet bij de voorkant, totaal verschil in vormentaal ( geldt overigens ook voor de sedan)), de 900NG en 9-3 OG gaan wel en de 9-3 NG is nog wel te verteren), de verzwakte carrosserie en het krappere interieur heb je er gewoon niets aan. Met kap open de pestherrie om je heen van alle verkeer, de brandende zon op je hoofd bij mooi weer, het geruk van de wind aan alles om je heen en bij regen toch maar weer dicht. Een cabrio is niet mijn ding , geef mij maar een gesloten exemplaar met (geregelde) airco. Maar er zijn er die er wel blij van worden, al daar hoor ik niet bij![]()
