Hans zijn Caab en het klussen

1978-1993
Gebruikersavatar
Blackboxer07
Geregistreerd lid
Berichten: 569
Lid geworden op: wo 13 jan, 2016 19:43
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: Hans zijn Caab en het klussen

Bericht door Blackboxer07 » ma 18 nov, 2024 17:50

De bestuurdersstoel is zeer netjes gerepareerd!!
Afbeeldingop de naad gescheurd rugleuning linksmidden en rechtsonder plas een gat. Zitting onderrand met scheuren.
Afbeelding

Afbeelding
Het is weer netjes. Het doorstikken was nog wel even een klus maar goed gelukt.

Groets,
Hans