Gisteren de kofferbak eens ontdaan van de bekleding voor inspectie en reiniging.
Wat een klus met de kofferdeksel veren om die er weer op te krijgen

maar het is gelukt.
Inspectie leverde een brede glimlach op en alles is puntgaaf!!!! Bovendien droog na al die regenbuien.
Reinigen, tsja wat valt er te reinigen

stofzuiger er doorheen een poetslap met wd40 erbij en is weer winterklaar.
Beetje bij beetje groeit de kennis en de liefde voor deze zwarte dame.
GroetS,
Hans