adres voor dashboard reparatie
-
Rbb
- Geregistreerd lid
adres voor dashboard reparatie
L.S.
Mijn dashboard heeft scheurtjes en is toe aan een reparatie. Ik zoek een goed adres, bij voorkeur in Zuid-Holland.
vrgr
Robb
Mijn dashboard heeft scheurtjes en is toe aan een reparatie. Ik zoek een goed adres, bij voorkeur in Zuid-Holland.
vrgr
Robb
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Re: adres voor dashboard reparatie
Het is geen zuid Holland en ik heb er ook totaal geen ervaring mee.
Ik zag deze op Tradera voorbij komen https://www.tradera.com/item/343571/608 ... -no-cracks
Misschien is het wat?
Ik zag deze op Tradera voorbij komen https://www.tradera.com/item/343571/608 ... -no-cracks
Misschien is het wat?
-
Oosthoek
- Donateur

Ziet er wel strak uit. Leuk winterprojectje
-
Rbb
- Geregistreerd lid
ziet er strak uit maar zoek het toch iets dichter bij 
-
Saapie
- Donateur (2x)

Remco Boogaard toch? Te vinden op facebook.
-
Rbb
- Geregistreerd lid
Hallo Saapie,
weet jij ook een andere manier om in contact te komen met Remco Boogaard? Ik zit nl niet op Facebook
bij voorbaat dank
Robb
weet jij ook een andere manier om in contact te komen met Remco Boogaard? Ik zit nl niet op Facebook
bij voorbaat dank
Robb
-
Saapie
- Donateur (2x)

Helaas niet, ik zag bij toeval dat hij dashboarden repareert. Ik ben ook niet actief op Facebook
-
veenaalt
- Donateur (7x)

Boogart.nlSaapie schreef: ↑do 14 sep, 2023 19:49Remco Boogaard toch? Te vinden op facebook.
-
Rbb
- Geregistreerd lid
Deze site is van Esther van den Boogart. De inspiratie voor haar kunst staat los van onze liefde voor Saab. Helaas. 
-
9323
- Donateur (2x)

Op Facebook staat ook een scheurvrij dash te koop. Moet je wel 1000 euro meenemen.
-
veenaalt
- Donateur (7x)

De site staat onder zijn FB.Rbb schreef: ↑di 19 sep, 2023 13:15Deze site is van Esther van den Boogart. De inspiratie voor haar kunst staat los van onze liefde voor Saab. Helaas.![]()
Lijkt me dat je via de site in contact kunt komen met Remco.
-
wackywim
- Geregistreerd lid
Ik heb ook nog een scheurvrij exemplaar ter overname. Hoef je maar 750 mee te nemen9323 schreef: ↑di 19 sep, 2023 14:02Op Facebook staat ook een scheurvrij dash te koop. Moet je wel 1000 euro meenemen.
-
gj900
- Donateur (9x)

Moet nog steeds gniffelen als ik eraan denk dat ik een scheurvrij exemplaar 3 jaar(!) geleden voor €65 (ja, zonder 0 erachter
) gekocht heb
Kwam uit een sloper waar ik meer onderdelen uit gekocht heb, o.a. een doos met schroefjes en klemmetjes die ondertussen ook goud waard zijn 
-
droptop
- Geregistreerd lid
ben dan wel even benieuwd welke schroefjes en klemmetjes dat zijn