========================
* APK
* Beurtje & Nardi
* Ashoezen en Tectyl
* Fascia en LED
* Velgen & Winddeflectors
* Historie
* Skirtset compleet
* Deurkaarten en KVS reservoir
* Kroepoek
* Schlachtfest
* Front Mounted Intercooler (FMI)
* Metersetje verhuizen
* Trionic inbouw
* Nieuwe koppeling
* Avondzon
* Werkpaard
* Vieze foto's
* Vroem vroem, turbo roffel
* Kleinere updates (o.a. nieuwe knippers en nieuwe schokbrekers)
* Interieur upgrade en photo-shoot
* do88 koelslangen
* Meten is weten (KCP vermogensbank)
* Opendak horror
* De 1 euro modificatie
* Back to retro (Hella's)
* Koel is cool (nieuwe do88 radiator)
* Helemaal niet cool! (pech onderweg)
* Back to retro, part 2 (louvres)
* Het verbanddoosje
* Nieuwe APK
* Velgies 17 inch.
* Velgies weer, en stuur en logos
* Primaire levensbehoeften
* Check Engine!
* New Goodies
* Fanmail
* AaPeeKaatje
* Hoofdcilinder koppeling.
* Gekraak van waar
* Velgies
* Beurtje, stickers en weer velgies
* Nieuwe banden
* Pioneer DEH-77MP
>>>>>> 17" velgen.
>>>>>> Liefdesbriefje.
Hallo Saab fans!
Daar de spoeling qua SAABjes wat dunner wordt en daardoor ook de verhaaltjes zal ik hier een draadje openen en wat vertellen over mijn witte 900S die ik al weer een aantal jaar in bezit heb. Het was in de zomer van 2017 dat een witte 900S aangeboden werd op dit forum, ik was op dat moment op vakantie in Italië met het gezin maar bij het zien van de foto's was er geen twijfel, ikke bellen en uitleggen dat ik niet even langs kon komen want ik zat wat uit de richting. Met een aanbetaling kwam alles goed kon de vakantie verder genoten worden, wetende dat in NL een coole witte 900S stond te wachten.
Vooral deze foto deed mij overtuigen om de SAAB "ongezien" te kopen, alles zat netjes onder de motorkap, kabelbandjes in kleur en slangklemmen wezen gezamenlijk de goede richting uit

Ook volgende feiten hielpen mee: het SAAB metersetje, opendak, leder interieur, Nardi stuur, ventcovers, lage KM-stand van 152k km.

Eenmaal terug in NL, snel een afspraak gemaakt en met klusmaat (R)Ed de witte gaan halen in den Limburg. Natuurlijk de auto helemaal niet goed meer geïnspecteerd ter plekke, want in gedachte was hij gewoon al perfect bevonden. Want thuis op de oprit maar eens echt goed kijken wat we nu echt gekocht hebben en was blij dat ik onderweg geen klapband had gekregen

Voor nu even genoeg, er komen nog genoeg updates!