Vyv schreef: ↑ma 01 feb, 2021 0:17Ik heb ooit wel eens de vraag gesteld aan ene Roeland, maar die is al een poosje met mooiere dingen bezig![]()
sticker set
-
Roel95
- Geregistreerd lid
- Berichten: 2240
- Lid geworden op: za 30 jan, 2010 12:08
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: sticker set
2000: Saab 9-5 Griffin, 3.0t V6
1993: Saab 900S Lpt 3 drs. Ruby Red
1980: Saab 99 Turbo 2
1992: Honda GoldWing GL 1500 SE
2011: Renault Twingo 1.2
1997: Honda CBR 1000 F
1993: Saab 900S Lpt 3 drs. Ruby Red
1980: Saab 99 Turbo 2
1992: Honda GoldWing GL 1500 SE
2011: Renault Twingo 1.2
1997: Honda CBR 1000 F
-
albertk
- Donateur (3x)

- Berichten: 719
- Lid geworden op: do 19 sep, 2019 18:30
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: sticker set
Ik kom wel even snel helpen de hemel en de stoelen er in te drukken, kunnen ook zo wel, niet alles hoeft zo netjes.... dan even een etiketje klaar op de auto. Dan heb je mooi snel tijd voor de stickers 





SAAB 9-5 2.3t Arc
-
Roel95
- Geregistreerd lid
- Berichten: 2240
- Lid geworden op: za 30 jan, 2010 12:08
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: sticker set
Niks drvan.
Zoals je gezien hebt in dit topic, maak ik me er al makkelijk van af, hoeft niet nòg gemakkelijker...
2000: Saab 9-5 Griffin, 3.0t V6
1993: Saab 900S Lpt 3 drs. Ruby Red
1980: Saab 99 Turbo 2
1992: Honda GoldWing GL 1500 SE
2011: Renault Twingo 1.2
1997: Honda CBR 1000 F
1993: Saab 900S Lpt 3 drs. Ruby Red
1980: Saab 99 Turbo 2
1992: Honda GoldWing GL 1500 SE
2011: Renault Twingo 1.2
1997: Honda CBR 1000 F
-
Rick8
- Donateur

- Berichten: 80
- Lid geworden op: vr 12 feb, 2010 21:39
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
Re: sticker set
Via eBay heb ik vandaag een aantal (9) stickers voor onder de motorkap/achterbank binnengekregen. Prima kwaliteit, uit Oekraïne, US$ 25....


Saab’s vanaf 1987: 3 x 96 V4, 1 95 V4, 900GLs, 900 NG, 9-5 V6, 9-5 Aero en 900C Cabrio T16.
-
TurboMarcus
- Donateur

- Berichten: 160
- Lid geworden op: vr 15 sep, 2006 12:34
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: sticker set
Dat ziet er goed uit! Kun je de link delen? Is de blauwe sticker altijd MY92 trouwens?
900 T16S 1988
900 LPT Aero Cabrio 1993 (verkocht)
900 T16 Cabrio 1993 (in opbouw)
900 LPT Cabrio 1992 (verkocht)
900 LPT Aero Cabrio 1993 (verkocht)
900 T16 Cabrio 1993 (in opbouw)
900 LPT Cabrio 1992 (verkocht)
-
Rick8
- Donateur

- Berichten: 80
- Lid geworden op: vr 12 feb, 2010 21:39
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
Re: sticker set
Dit is de link, ik heb geen flauw idee of de blauwe sticker alleen voor MY-92 is, staat er wel zo op.....
https://www.ebay.com/itm/Stickers-saab- ... 2749.l2648
De verkoper is "bmmr_classic
https://www.ebay.com/itm/Stickers-saab- ... 2749.l2648
De verkoper is "bmmr_classic
Saab’s vanaf 1987: 3 x 96 V4, 1 95 V4, 900GLs, 900 NG, 9-5 V6, 9-5 Aero en 900C Cabrio T16.
-
TurboMarcus
- Donateur

- Berichten: 160
- Lid geworden op: vr 15 sep, 2006 12:34
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: sticker set
Ik heb contact gehad met de verkoper, hij kan en wil ze ook maken met MY93
900 T16S 1988
900 LPT Aero Cabrio 1993 (verkocht)
900 T16 Cabrio 1993 (in opbouw)
900 LPT Cabrio 1992 (verkocht)
900 LPT Aero Cabrio 1993 (verkocht)
900 T16 Cabrio 1993 (in opbouw)
900 LPT Cabrio 1992 (verkocht)
-
Roel95
- Geregistreerd lid
- Berichten: 2240
- Lid geworden op: za 30 jan, 2010 12:08
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: sticker set
Kreeg vandaag sticker vel binnen, nieuwe leverancier, altijd benieuwd naar de kleuren, zag er wel goed uit. Heb ze laten lamineren, glans is goed.

Vinyl sticker vel met laminaat, nog wel zelf uitsnijden. Dit vel is voor andere Saab liefhebber gemaakt. Foto onder kunstlicht. Er schijnt ook transparant te bestaan, heb nog vraag uitstaan voor achterruit sticker. Ruby is bijna gereed, schat nog een maand of twee, dan weer aan de gang

Vinyl sticker vel met laminaat, nog wel zelf uitsnijden. Dit vel is voor andere Saab liefhebber gemaakt. Foto onder kunstlicht. Er schijnt ook transparant te bestaan, heb nog vraag uitstaan voor achterruit sticker. Ruby is bijna gereed, schat nog een maand of twee, dan weer aan de gang
2000: Saab 9-5 Griffin, 3.0t V6
1993: Saab 900S Lpt 3 drs. Ruby Red
1980: Saab 99 Turbo 2
1992: Honda GoldWing GL 1500 SE
2011: Renault Twingo 1.2
1997: Honda CBR 1000 F
1993: Saab 900S Lpt 3 drs. Ruby Red
1980: Saab 99 Turbo 2
1992: Honda GoldWing GL 1500 SE
2011: Renault Twingo 1.2
1997: Honda CBR 1000 F
-
Michail
- Geregistreerd lid
- Berichten: 334
- Lid geworden op: di 09 mar, 2004 13:47
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: sticker set
Even een oud topic wat nieuw leven in brengen:
Ik ben op zoek naar een set voor een my 84. Na het doorlezen van dit topic, wat oude links aangeklikt, maar helaas die werken niet meer. Wat googelen en kijken op een aantal veilingsites heeft mij ook niet verder gebracht.
Heeft iemand voor mij een tip, waar ik een set kan vinden?
Ik ben op zoek naar een set voor een my 84. Na het doorlezen van dit topic, wat oude links aangeklikt, maar helaas die werken niet meer. Wat googelen en kijken op een aantal veilingsites heeft mij ook niet verder gebracht.
Heeft iemand voor mij een tip, waar ik een set kan vinden?
900 Turbo 16S '84