sticker set

1978-1993
Gebruikersavatar
Roel95
Geregistreerd lid
Berichten: 2240
Lid geworden op: za 30 jan, 2010 12:08
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: sticker set

Bericht door Roel95 » do 04 feb, 2021 18:20

Vyv schreef:
ma 01 feb, 2021 0:17
Ik heb ooit wel eens de vraag gesteld aan ene Roeland, maar die is al een poosje met mooiere dingen bezig :mrgreen:
:D klopt, eerst de Ruby restauratie af maken, dan maak ik tijd voor de sticker vragen...
2000: Saab 9-5 Griffin, 3.0t V6
1993: Saab 900S Lpt 3 drs. Ruby Red
1980: Saab 99 Turbo 2
1992: Honda GoldWing GL 1500 SE
2011: Renault Twingo 1.2
1997: Honda CBR 1000 F

Gebruikersavatar
albertk
Donateur (3x)
Donateur (3x)
Berichten: 719
Lid geworden op: do 19 sep, 2019 18:30
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: sticker set

Bericht door albertk » do 04 feb, 2021 18:32

Ik kom wel even snel helpen de hemel en de stoelen er in te drukken, kunnen ook zo wel, niet alles hoeft zo netjes.... dan even een etiketje klaar op de auto. Dan heb je mooi snel tijd voor de stickers
SAAB 9-5 2.3t Arc

Gebruikersavatar
Roel95
Geregistreerd lid
Berichten: 2240
Lid geworden op: za 30 jan, 2010 12:08
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: sticker set

Bericht door Roel95 » vr 05 feb, 2021 18:23

:D ja Albertk, dat zou je wel willen hè? :lol:
Niks drvan.
Zoals je gezien hebt in dit topic, maak ik me er al makkelijk van af, hoeft niet nòg gemakkelijker...
2000: Saab 9-5 Griffin, 3.0t V6
1993: Saab 900S Lpt 3 drs. Ruby Red
1980: Saab 99 Turbo 2
1992: Honda GoldWing GL 1500 SE
2011: Renault Twingo 1.2
1997: Honda CBR 1000 F

Gebruikersavatar
Rick8
Donateur
Donateur
Berichten: 80
Lid geworden op: vr 12 feb, 2010 21:39
Regio: NL - Provincie Noord-Brabant

Re: sticker set

Bericht door Rick8 » wo 10 feb, 2021 15:26

Via eBay heb ik vandaag een aantal (9) stickers voor onder de motorkap/achterbank binnengekregen. Prima kwaliteit, uit Oekraïne, US$ 25....
Afbeelding
Saab’s vanaf 1987: 3 x 96 V4, 1 95 V4, 900GLs, 900 NG, 9-5 V6, 9-5 Aero en 900C Cabrio T16.

Gebruikersavatar
TurboMarcus
Donateur
Donateur
Berichten: 160
Lid geworden op: vr 15 sep, 2006 12:34
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: sticker set

Bericht door TurboMarcus » wo 10 feb, 2021 18:45

Dat ziet er goed uit! Kun je de link delen? Is de blauwe sticker altijd MY92 trouwens?
900 T16S 1988
900 LPT Aero Cabrio 1993 (verkocht)
900 T16 Cabrio 1993 (in opbouw)
900 LPT Cabrio 1992 (verkocht)

Gebruikersavatar
Rick8
Donateur
Donateur
Berichten: 80
Lid geworden op: vr 12 feb, 2010 21:39
Regio: NL - Provincie Noord-Brabant

Re: sticker set

Bericht door Rick8 » wo 10 feb, 2021 19:24

Dit is de link, ik heb geen flauw idee of de blauwe sticker alleen voor MY-92 is, staat er wel zo op.....

https://www.ebay.com/itm/Stickers-saab- ... 2749.l2648

De verkoper is "bmmr_classic
Saab’s vanaf 1987: 3 x 96 V4, 1 95 V4, 900GLs, 900 NG, 9-5 V6, 9-5 Aero en 900C Cabrio T16.

Gebruikersavatar
TurboMarcus
Donateur
Donateur
Berichten: 160
Lid geworden op: vr 15 sep, 2006 12:34
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: sticker set

Bericht door TurboMarcus » wo 10 feb, 2021 19:43

Ik heb contact gehad met de verkoper, hij kan en wil ze ook maken met MY93
900 T16S 1988
900 LPT Aero Cabrio 1993 (verkocht)
900 T16 Cabrio 1993 (in opbouw)
900 LPT Cabrio 1992 (verkocht)

Gebruikersavatar
Roel95
Geregistreerd lid
Berichten: 2240
Lid geworden op: za 30 jan, 2010 12:08
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: sticker set

Bericht door Roel95 » wo 17 feb, 2021 19:32

Kreeg vandaag sticker vel binnen, nieuwe leverancier, altijd benieuwd naar de kleuren, zag er wel goed uit. Heb ze laten lamineren, glans is goed.

Afbeelding

Vinyl sticker vel met laminaat, nog wel zelf uitsnijden. Dit vel is voor andere Saab liefhebber gemaakt. Foto onder kunstlicht. Er schijnt ook transparant te bestaan, heb nog vraag uitstaan voor achterruit sticker. Ruby is bijna gereed, schat nog een maand of twee, dan weer aan de gang
2000: Saab 9-5 Griffin, 3.0t V6
1993: Saab 900S Lpt 3 drs. Ruby Red
1980: Saab 99 Turbo 2
1992: Honda GoldWing GL 1500 SE
2011: Renault Twingo 1.2
1997: Honda CBR 1000 F

Gebruikersavatar
Michail
Geregistreerd lid
Berichten: 334
Lid geworden op: di 09 mar, 2004 13:47
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: sticker set

Bericht door Michail » za 05 apr, 2025 11:58

Even een oud topic wat nieuw leven in brengen:

Ik ben op zoek naar een set voor een my 84. Na het doorlezen van dit topic, wat oude links aangeklikt, maar helaas die werken niet meer. Wat googelen en kijken op een aantal veilingsites heeft mij ook niet verder gebracht.
Heeft iemand voor mij een tip, waar ik een set kan vinden?
900 Turbo 16S '84