Wie heeft zijn Saab laten (geheel) laten spuiten of weet adressen?
Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen van bedrijven die dit doen.
Ik zou graag mijn 900 uit '87 zwart laten spuiten. Ik denk dat ik op zo'n € 800 tot € 1000 moet rekenen als ik hem kaal maar ongeschuurd aanlever.
Dennis
Laten spuiten
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: Laten spuiten
indien je geen 'mannetje' hebt/weet zet maar gerust een 1 voor jouw genoemde bedragen. Spuiten 1000 euro kaal aangeleverd is volgens mij een giga matsprijs... betwijfel of je dan motorruimte en interieur meegespoten hebt.
Misschien kunnen we een spuitcollectief vormen en zo een leuke prijs per auto afspreken... kaal aangeleverd
Misschien kunnen we een spuitcollectief vormen en zo een leuke prijs per auto afspreken... kaal aangeleverd
-
Marc
- Lid van verdienste
Onze 9-5 is een jaartje geleden helemaal overspoten geweest na een aanrijding. Met het geld dat ik van de verzekering trok heb ik een deur in okkasie gekocht, en de rest gebruikt voor de hele auto opnieuw in de verf te zetten. Het herspuiten was iets van een 1500 Euro, (deels) kaal aangeleverd. Normale prijs zit ergens rond de 2500Euro. Goedkoper kan altijd, maar zoals altijd... de ene spuiter is de andere niet... En vooral bij carrosseriewerk komen de fouten pas na enige tijd boven water.

En een week later:

En een week later:

-
dennis
- Geregistreerd lid
Tja, da's een hele mooie 9-5. Ik zal ook e.e.a. aan roestplekjes moeten schuren en plamuren, voordat ik hem kaal aanlever.
-
Garrett
- Lid van verdienste
Beste Dennis,
Voor het bedrag wat jij noemt kan je hem ook in Polen laten spuiten, wat vakwerk betekent. Hier schuren en lassen ze hem dan voor je!!
Bij interesse heb ik wel een e-mailadres van iemand die zijn auto daar heeft laten spuiten...
Voor alle anderen: in de krant stond vanochtend een verf waarmee je je auto oranje kan spuiten. De lak is er zo af te trekken (een soort polyester-lates laklaag?) maar gaat ook 2 jaar mee!
Voor 99euro kan je je auto zelf oranje maken
Voor het bedrag wat jij noemt kan je hem ook in Polen laten spuiten, wat vakwerk betekent. Hier schuren en lassen ze hem dan voor je!!
Bij interesse heb ik wel een e-mailadres van iemand die zijn auto daar heeft laten spuiten...
Voor alle anderen: in de krant stond vanochtend een verf waarmee je je auto oranje kan spuiten. De lak is er zo af te trekken (een soort polyester-lates laklaag?) maar gaat ook 2 jaar mee!
Voor 99euro kan je je auto zelf oranje maken
-
joachiem
- Geregistreerd lid
als je auto er verders nog goed uitziet qua lak en roest zou ik hem nooit laten spuiten,je moet alles eraf sloopen en daar krijg je later gezeur mee dat hangt los dat zit niet recht dat rammelt en je moet mischien nieuwe dopjes of rubbers hebbe een hoop geklooi en dat kost veel tijd en een hoop geld minimaal 2000euries als je een duure goeie hecht laag aanbrengt zo niet 2jaar dan hangen je de bladers er bij aan.het is maar wat je wil?
-
joachiem
- Geregistreerd lid
tja vind het wel leuk,beetje ervaringen en problemen uitwisellen.dankje 
-
Marc
- Lid van verdienste
joachiem schreef:als je auto er verders nog goed uitziet qua lak en roest zou ik hem nooit laten spuiten,je moet alles eraf sloopen en daar krijg je later gezeur mee dat hangt los dat zit niet recht dat rammelt en je moet mischien nieuwe dopjes of rubbers hebbe een hoop geklooi en dat kost veel tijd en een hoop geld minimaal 2000euries als je een duure goeie hecht laag aanbrengt zo niet 2jaar dan hangen je de bladers er bij aan.het is maar wat je wil?
Als jij het zegt....