Maar ik vind jou aanpak toch aansprekender.
Gaat het wel om je eigen auto?

Je moet het uiteraard zelf weten, maar ik werd gewaarschuwd hier niet mee te experimenteren. Mij is verteld dat de vulringen bij de combinatie beker én versnellingsbak horen. Misschien ben ik TE voorzichtig, maar ik raad je toch echt aan om het eens aan iemand te vragen die er echt verstand van heeft (en dat zijn style en ik alletwee niet) voor je gaat klussen. Toch sonde als je je differentieel in de soep draait door verkeerde toleranties. De as draait net zo hard als je wielen; dus ALS het kwaad kan, kon het wel eens heel hard gaan.
Mijn onderstaande methode is uit puur praktisch en probleemoplossend oogpunt bezien. Uiteraard zou je exact volgens S@@B's methode moeten werken om àlle fouten uit te sluiten die mogelijkerwijs wel in mijn methode kunnen sluipen
Ha, ha, ha, Style,

zo lust ik er nog wel een paar.
Weet je wat ook heel praktisch is: slaolie in je blok gooien want die veel te dure motorolie wordt toch maar zwart en dan moet je het weer verversen. Ja, als je ALLE fouten wilt uitsluiten moet je misschien toch de SAAB methode met 10W40 volgen maar ja .....
'Spelingen' zijn er toch niet voor niets of ben ik nu gek. Zeker spelingen in de kop, het blok en de bak ben ik geneigd serieus te nemen. Waarvoor is de tolerantie anders 0,2 mm en zijn de vulringen zo dun als papier ??? Kennelijk is het van belang.
Die vrijdagmiddag borrel van jou werk begint steed vroeger, geloof ik. Biertje, ouwe?