19:00 begonnen, 22:00 klaar
Begon al met het rottig los krijgen van de aftapplug. Eerst accu er uit.
Afgetapt.
AIC los
Thermostaat huis los
En toen bleek de thermostaat er in vastgekit te zijn...
Reservoir zag nog vol met smurrie, dus ook schoon gemaakt.
Thermostaat terug
KVS er in mikken.
Slangen beter vast zetten
Motor starten
Ontluchten
Beetje bijvullen
En tot nu toe slaat ie stationair ook niet meer af bij warme motor.
Heb ik toch nog iets goeds gedaan vandaag



