Geen idee hoe dat kwam, want heel hardhandig deed ik niet.
Dus tijd voor nieuwe:

En gemonteerd:

Omdat ik van die blow-off valve af wilde, gevraagd via Facebook hoe de orginele gemonteerd zat, op de turbo dus.
Om daar makkelijk bij te komen de intercooler buizen en nog een paar andere los.
Blijkt ook dat de IC dus helemaal niet vast zit???
Ik snapte er niks van, DV zou op de turbo moeten zitten, nou waar dan?

Opgelost, want tijdens monteren van de blow off valve is blijkbaar de mof vervangen door een op maat afgesneden mof, die ik dus niet meer kan gebruiken.
Omdat toch alles er af lag, de boel schoongemaakt, en waar nodig opnieuw gelakt:

Van oud naar nieuw:

Morgen alles weer monteren, want ik wil wel naar huis rijden morgenavond...








