zwarte 900 5 drs in Nederland
-
Sapphire
- Donateur (7x)

- Berichten: 31543
- Lid geworden op: vr 29 dec, 2006 1:16
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: zwarte 900 5 drs in Nederland
Precies die ja, en dat is geen NL auto.
Loslaten is achterom kijken zonder spijt en vooruitkijken zonder verwachtingen.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

- Berichten: 16897
- Lid geworden op: za 07 aug, 2010 23:26
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: zwarte 900 5 drs in Nederland
ok, maar ik vindt dit toch wel de ultieme 5 deurs 
(ᴑ\\==U==//ᴑ) = --=⓪=0=⓪=-- > SFPT2F4U pppttjjjee
-
veenaalt
- Donateur (7x)

- Berichten: 2067
- Lid geworden op: di 15 mar, 2005 17:56
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: zwarte 900 5 drs in Nederland
Bedankt voor de foto's. Leuke bak zeg.
Ik weet dat dit niet zo'n goed marktonderzoek is. Maar ja je moet toch ergens beginnen.
De teller staat dus op 5!
Wat vinden jullie trouwens leuke 15'' velgen voor een 5drs auto?
-sunburst
-Rechte aero's
-wijven aero's
Persoonlijk vind ik rechte aero's geweldig.
Ik weet dat dit niet zo'n goed marktonderzoek is. Maar ja je moet toch ergens beginnen.
De teller staat dus op 5!
-sunburst
-Rechte aero's
-wijven aero's
Persoonlijk vind ik rechte aero's geweldig.
Jong geleerd .........
-
Sapphire
- Donateur (7x)

- Berichten: 31543
- Lid geworden op: vr 29 dec, 2006 1:16
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: zwarte 900 5 drs in Nederland
Rechte- en wijvenaero's vind ik mooier op een cabrio of 3drs. Zeker rechte aero's op een 5drs staat wat dullig imho. Op een 4drs of 5drs vind ik de sunburst nog altijd erg chique en anders de voor de S'jes originele short spokes. Hoewel bijv. op de auto van Falcon de 16" rechte Aero's erg mooi staan vond ik jouw auto een opvallend voorbeeld van ingetogen chique. Geeft de auto gelijk een heel ander karakter. De witte zijpinkers vind ik het enige minpuntje maar dat is smaak, ik vind met oranje mooier.veenaalt schreef:Wat vinden jullie trouwens leuke 15'' velgen voor een 5drs auto?
Loslaten is achterom kijken zonder spijt en vooruitkijken zonder verwachtingen.
-
harolddevries
- Donateur (6x)

- Berichten: 2000
- Lid geworden op: di 10 jul, 2012 20:00
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: zwarte 900 5 drs in Nederland
RDW zegt 81, als mijn query klopt.
Saab 9³ Sport Sedan 1.8 linear uit 2004
-
veenaalt
- Donateur (7x)

- Berichten: 2067
- Lid geworden op: di 15 mar, 2005 17:56
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: zwarte 900 5 drs in Nederland
Hoe kom je aan 81 volgens de rdw?
Ik ben benieuwd.
Ik ben benieuwd.
Jong geleerd .........
-
Ewout
- Donateur (5x)

- Berichten: 12085
- Lid geworden op: do 19 apr, 2007 20:45
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: zwarte 900 5 drs in Nederland
Ik ook.
Wijven aero's hebben mijn voorkeur op de vijfdeurs. Chique en toch sportief en een prachtig gezicht op lage snelheid.
Wijven aero's hebben mijn voorkeur op de vijfdeurs. Chique en toch sportief en een prachtig gezicht op lage snelheid.
b201: 900i my87
b202: 900s aut. my92
x308: xj sport my01
b202: 900s aut. my92
x308: xj sport my01
-
Sapphire
- Donateur (7x)

- Berichten: 31543
- Lid geworden op: vr 29 dec, 2006 1:16
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: zwarte 900 5 drs in Nederland
Waarom heb je die er niet onder dan? 
Loslaten is achterom kijken zonder spijt en vooruitkijken zonder verwachtingen.
-
Ewout
- Donateur (5x)

- Berichten: 12085
- Lid geworden op: do 19 apr, 2007 20:45
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: zwarte 900 5 drs in Nederland
Ik rij altijd op hoge snelheid.
b201: 900i my87
b202: 900s aut. my92
x308: xj sport my01
b202: 900s aut. my92
x308: xj sport my01
-
turbopilot
- Donateur (7x)

- Berichten: 16897
- Lid geworden op: za 07 aug, 2010 23:26
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: zwarte 900 5 drs in Nederland
ik heb mijn setje nog niet verkochtSapphire schreef:Waarom heb je die er niet onder dan?
(ᴑ\\==U==//ᴑ) = --=⓪=0=⓪=-- > SFPT2F4U pppttjjjee
-
Nico T16S SPG
- Geregistreerd lid
- Berichten: 384
- Lid geworden op: ma 18 aug, 2008 14:27
- Regio: NL - Provincie Limburg
Re: zwarte 900 5 drs in Nederland
Vergeet de mijne niet..... 
-
camiel h.
- Geregistreerd lid
- Berichten: 73
- Lid geworden op: di 31 aug, 2010 17:15
- Regio: - kies een regio
Re: zwarte 900 5 drs in Nederland
SAAB 900 S 2.0 lpt 1992
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

- Berichten: 16982
- Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: zwarte 900 5 drs in Nederland
oef... voor de lol even europees gezocht op een zwarte 5 deurs 900 classic... slechts 2 te koop! Daarom maar even de hyperlinks
1000 euro voor een schade 900 5dr van 1991 uit Nederland. Deze is mss toch de moeite waard omdat gezien het opgegeven aantal pk's het misschien een zeldzame (voor een 5 deurs althans) full pressure turbo is
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... asrc=st|as" onclick="window.open(this.href);return false;
en 2950 voor een Duitse 93-er 900 lpt met 5 deuren
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... asrc=fa|as" onclick="window.open(this.href);return false;
1000 euro voor een schade 900 5dr van 1991 uit Nederland. Deze is mss toch de moeite waard omdat gezien het opgegeven aantal pk's het misschien een zeldzame (voor een 5 deurs althans) full pressure turbo is
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... asrc=st|as" onclick="window.open(this.href);return false;
en 2950 voor een Duitse 93-er 900 lpt met 5 deuren
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... asrc=fa|as" onclick="window.open(this.href);return false;
live your dreams
-
Nico T16S SPG
- Geregistreerd lid
- Berichten: 384
- Lid geworden op: ma 18 aug, 2008 14:27
- Regio: NL - Provincie Limburg
Re: zwarte 900 5 drs in Nederland
Die eerste op autoscout is een 4 deurs/sedan......
-
Mushimushi
- Geregistreerd lid
- Berichten: 57
- Lid geworden op: za 13 feb, 2010 12:10
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: zwarte 900 5 drs in Nederland
5 Deurs rules!
Op de Forum meeting van afgelopen zaterdag was het leuk eens wat collega eigenaren van juist dit type te spreken.
De keuze van de velgen lijkt mij niet anders dan dat voor andere 900 modellen is, althans ik zie niet zo waarom een type velg bij een 5 deurs minder goed zou staan...veel van de velgen komen ook voor bij de 9000, toch ook een 5 deurs ( tenzij een 4 deurs)...
Op de Forum meeting van afgelopen zaterdag was het leuk eens wat collega eigenaren van juist dit type te spreken.
De keuze van de velgen lijkt mij niet anders dan dat voor andere 900 modellen is, althans ik zie niet zo waarom een type velg bij een 5 deurs minder goed zou staan...veel van de velgen komen ook voor bij de 9000, toch ook een 5 deurs ( tenzij een 4 deurs)...