zwarte 900 5 drs in Nederland

1978-1993
Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 31543
Lid geworden op: vr 29 dec, 2006 1:16
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: zwarte 900 5 drs in Nederland

Bericht door Sapphire » di 14 mei, 2013 19:49

Precies die ja, en dat is geen NL auto.
Loslaten is achterom kijken zonder spijt en vooruitkijken zonder verwachtingen.

Gebruikersavatar
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 16897
Lid geworden op: za 07 aug, 2010 23:26
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: zwarte 900 5 drs in Nederland

Bericht door turbopilot » di 14 mei, 2013 20:29

ok, maar ik vindt dit toch wel de ultieme 5 deurs :wow:
(\\==U==//) = --=⓪=0=⓪=-- > SFPT2F4U pppttjjjee

Gebruikersavatar
veenaalt
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 2067
Lid geworden op: di 15 mar, 2005 17:56
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: zwarte 900 5 drs in Nederland

Bericht door veenaalt » di 14 mei, 2013 21:19

Bedankt voor de foto's. Leuke bak zeg.

Ik weet dat dit niet zo'n goed marktonderzoek is. Maar ja je moet toch ergens beginnen.
De teller staat dus op 5!

:offtopic: Wat vinden jullie trouwens leuke 15'' velgen voor een 5drs auto?
-sunburst
-Rechte aero's
-wijven aero's

Persoonlijk vind ik rechte aero's geweldig.
Jong geleerd .........

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 31543
Lid geworden op: vr 29 dec, 2006 1:16
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: zwarte 900 5 drs in Nederland

Bericht door Sapphire » di 14 mei, 2013 21:28

veenaalt schreef: :offtopic: Wat vinden jullie trouwens leuke 15'' velgen voor een 5drs auto?
Rechte- en wijvenaero's vind ik mooier op een cabrio of 3drs. Zeker rechte aero's op een 5drs staat wat dullig imho. Op een 4drs of 5drs vind ik de sunburst nog altijd erg chique en anders de voor de S'jes originele short spokes. Hoewel bijv. op de auto van Falcon de 16" rechte Aero's erg mooi staan vond ik jouw auto een opvallend voorbeeld van ingetogen chique. Geeft de auto gelijk een heel ander karakter. De witte zijpinkers vind ik het enige minpuntje maar dat is smaak, ik vind met oranje mooier.
Loslaten is achterom kijken zonder spijt en vooruitkijken zonder verwachtingen.

Gebruikersavatar
harolddevries
Donateur (6x)
Donateur (6x)
Berichten: 2000
Lid geworden op: di 10 jul, 2012 20:00
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: zwarte 900 5 drs in Nederland

Bericht door harolddevries » di 14 mei, 2013 21:36

RDW zegt 81, als mijn query klopt.
Saab 9³ Sport Sedan 1.8 linear uit 2004

Gebruikersavatar
veenaalt
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 2067
Lid geworden op: di 15 mar, 2005 17:56
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: zwarte 900 5 drs in Nederland

Bericht door veenaalt » di 14 mei, 2013 21:53

Hoe kom je aan 81 volgens de rdw?

Ik ben benieuwd.
Jong geleerd .........

Gebruikersavatar
Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)
Berichten: 12085
Lid geworden op: do 19 apr, 2007 20:45
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: zwarte 900 5 drs in Nederland

Bericht door Ewout » di 14 mei, 2013 21:57

Ik ook.

Wijven aero's hebben mijn voorkeur op de vijfdeurs. Chique en toch sportief en een prachtig gezicht op lage snelheid.
b201: 900i my87
b202: 900s aut. my92
x308: xj sport my01

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 31543
Lid geworden op: vr 29 dec, 2006 1:16
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: zwarte 900 5 drs in Nederland

Bericht door Sapphire » di 14 mei, 2013 22:02

Waarom heb je die er niet onder dan? ;)
Loslaten is achterom kijken zonder spijt en vooruitkijken zonder verwachtingen.

Gebruikersavatar
Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)
Berichten: 12085
Lid geworden op: do 19 apr, 2007 20:45
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Re: zwarte 900 5 drs in Nederland

Bericht door Ewout » di 14 mei, 2013 22:09

Ik rij altijd op hoge snelheid.
b201: 900i my87
b202: 900s aut. my92
x308: xj sport my01

Gebruikersavatar
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 16897
Lid geworden op: za 07 aug, 2010 23:26
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: zwarte 900 5 drs in Nederland

Bericht door turbopilot » di 14 mei, 2013 22:53

Sapphire schreef:Waarom heb je die er niet onder dan? ;)
ik heb mijn setje nog niet verkocht :wow:
(\\==U==//) = --=⓪=0=⓪=-- > SFPT2F4U pppttjjjee

Nico T16S SPG
Geregistreerd lid
Berichten: 384
Lid geworden op: ma 18 aug, 2008 14:27
Regio: NL - Provincie Limburg

Re: zwarte 900 5 drs in Nederland

Bericht door Nico T16S SPG » wo 15 mei, 2013 7:28

Vergeet de mijne niet..... :D

Gebruikersavatar
camiel h.
Geregistreerd lid
Berichten: 73
Lid geworden op: di 31 aug, 2010 17:15
Regio: - kies een regio

Re: zwarte 900 5 drs in Nederland

Bericht door camiel h. » wo 15 mei, 2013 14:30

En hier mijn zwarte 5deurs..... aangespoeld op Texel.....

http://saab900classic.tumblr.com/
SAAB 900 S 2.0 lpt 1992

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur
Berichten: 16982
Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: zwarte 900 5 drs in Nederland

Bericht door Style&Co » wo 15 mei, 2013 17:11

oef... voor de lol even europees gezocht op een zwarte 5 deurs 900 classic... slechts 2 te koop! Daarom maar even de hyperlinks

1000 euro voor een schade 900 5dr van 1991 uit Nederland. Deze is mss toch de moeite waard omdat gezien het opgegeven aantal pk's het misschien een zeldzame (voor een 5 deurs althans) full pressure turbo is

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... asrc=st|as" onclick="window.open(this.href);return false;

en 2950 voor een Duitse 93-er 900 lpt met 5 deuren

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... asrc=fa|as" onclick="window.open(this.href);return false;
live your dreams

Nico T16S SPG
Geregistreerd lid
Berichten: 384
Lid geworden op: ma 18 aug, 2008 14:27
Regio: NL - Provincie Limburg

Re: zwarte 900 5 drs in Nederland

Bericht door Nico T16S SPG » wo 15 mei, 2013 17:20

Die eerste op autoscout is een 4 deurs/sedan......

Mushimushi
Geregistreerd lid
Berichten: 57
Lid geworden op: za 13 feb, 2010 12:10
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: zwarte 900 5 drs in Nederland

Bericht door Mushimushi » wo 15 mei, 2013 19:35

5 Deurs rules!
Op de Forum meeting van afgelopen zaterdag was het leuk eens wat collega eigenaren van juist dit type te spreken.
De keuze van de velgen lijkt mij niet anders dan dat voor andere 900 modellen is, althans ik zie niet zo waarom een type velg bij een 5 deurs minder goed zou staan...veel van de velgen komen ook voor bij de 9000, toch ook een 5 deurs ( tenzij een 4 deurs)...