Geinig, die auto heb ik dagelijks in gebruik. Is een heerlijke reiswagen die erg goed bevalt. Heb jij hem uit Italië geïmporteerd?Morrissey schreef: ↑za 07 feb, 2015 10:49Ik had ooit de 31-XN-ZL, een zwarte 2.0i-16 met 5 deuren. Import in 2007. Nog op de weg!

Deze wordt vaker gespot.veenaalt schreef: ↑zo 07 jul, 2019 12:298znk58
Weer een gespot.
Via FB kan helaas foto niet koppelen.

Ah, kon je hem niet even goed wassen voor de foto? Ik zie met de microscoop twee stofdeeltjes op het dak liggen.Style&Co schreef: ↑ma 10 nov, 2025 20:11ik zit dit topic te bekijken en zie dat ik wel met woord maar niet met beeld mijn zwarte 5 drs 900 FPT heb gepost.
![]()

Duidt u mij geen euvel. Ik zal de volgende keer beter oplettenJ.vandermeulen schreef: ↑ma 10 nov, 2025 22:07Ah, kon je hem niet even goed wassen voor de foto? Ik zie met de microscoop twee stofdeeltjes op het dak liggen.

zou ook Pamir kunnen zijnveenaalt schreef: ↑zo 26 apr, 2026 10:08Met beige leder.

Correct, dit interieur heeft Haaima laten maken voor een zwarte 5 deurs 900 lpt die hij restaureerde voor een klant van hem (jou welbekend). Die auto is later verkocht en toen is er een origineel interieur ingezet. Ik kon dit interieur toen overnemen. Erg mooi gedaan. Goed dik leer, mooie kleur (niet origineel maar who cares), deurpanelen en knieschot ook met leer bekleed en voor de bijrijdersstoel heeft Haaima een RHD bestuurdersstoel gepakt dus ook in hoogte verstelbaarverde900 schreef: ↑di 11 nov, 2025 16:59Erg mooi leer interieur!