Nu:

Dit bevalt heel goed, ik kan weer laden en de auto rijdt niet slechter.

Dat is het natuurlijk!Natuurlijk heeft een cilindrische tank geen hinder van iets van antiklotsschotten oid, de reden waarom een dwarsgeplaatste tank meer te voelen is in welke bocht dan ook.

bij meer dan 500 km/ mnd is gas goedkoper dan benzine, zelfs met mrbop schreef:De Saab staat nog op LPG! En niet geschorst. Ik heb er gewoon moeite me dat ik een prachtig draaiende, bijna gloednieuwe installatie moet slopen![]()

Vanochtend heb ik het opgehaald, een mooie set deurkaarten vloertapijten in de kleur die al in mijn auto zit en mooie stoelen! Allemaal precies passend voor mijn auto, het is het zandkleurige vroege beige en de donkerbruine tapijten. Deze kleuren zijn in nederland zeer zeldzaam, dus dat is een flinke mazzel!Titel: [TK] GRATIS: interieur 900 classic 4/5 drs
Prijs: 0 EUR
Datum: vr 28 nov, 2014 12:38
Omschrijving:
zonde om weg te gooien, maar ik heb geen plek. het interieur is in goede staat, onbeschadigd. deurpanelen zitten erbij, voor handbediende ramen V/A, alsmede knieschot, hoedenplank 5 drs en vloerbedekking. de stoelen/achterbanken passen ook in een 99 4 drs na '81
af te halen in onze garage in haarlem, tot 7 december a.s.
voor meer info, bel 06 55 30 42 47.
voor foto's ,stuur een email naar info@900classic.nl.
groeten
robert wiering
900classic.nl haarlem

Blijft een leuke auto en hij rijdt nog steeds geweldig!