De 'perfecte autoradio voor een 900 classic' frustratie
-
thomas92
- Geregistreerd lid
-
moprakke
- Geregistreerd lid
Gister bij mij om de hoek (caraudio Fortuin) de alpine cde-103bt gehaald, ik mocht voor mijn verjaardag van mijn vrouw een autoradio uitzoeken...
Ik hoop vandaag in mijn lunch pauze hem in te kunnen bouwen.
Bijna had ik eerst via internet de cde104bti besteld omdat hier een Ipod kabel bijzit. In de winkel zag ik echter dat deze zilver is en volgens de verkoper is het display niet van kleur te veranderen, en daar was het eigelnlijk om begonnen....
Ik zag dat ze bij deze zaak trouwen ook het meguir assortiment hebben...
handig en lekker dicht bij....
Ze konden me ook nog een tip geven waarom mijn Centrale deur vergendeling niet meer werkte met het aan zetten van het alarm, dus daar kan ik ook meteen even naar kijken!
Ik hoop vandaag in mijn lunch pauze hem in te kunnen bouwen.
Bijna had ik eerst via internet de cde104bti besteld omdat hier een Ipod kabel bijzit. In de winkel zag ik echter dat deze zilver is en volgens de verkoper is het display niet van kleur te veranderen, en daar was het eigelnlijk om begonnen....
Ik zag dat ze bij deze zaak trouwen ook het meguir assortiment hebben...
handig en lekker dicht bij....
Ze konden me ook nog een tip geven waarom mijn Centrale deur vergendeling niet meer werkte met het aan zetten van het alarm, dus daar kan ik ook meteen even naar kijken!
-
AlvarJens
- Geregistreerd lid
Re: De 'perfecte autoradio voor een 900 classic' frustratie
Ik heb dezelfde gekocht bij Correct in Rotterdam voor 180,- (zonder Bluetooth, want ik bel niet tijdens het rijden of stilstaand/langzaamrijdend in de file). Ingesteld op 1streepje Groen en Rood en Blauw uitgezet, dan kleurt ie heel mooi bij de rest van de interieurverlichting. Werkt erg fijn en ik kan zeggen dat de USB-aansluitkabel aan de achterkant errug handig is. Ik luister geen cd's of MP3-schijfjes meer, heb een cd-hoesjesvrije auto en heb al mn muziek op een 16GB USB-stikkie (kostte een prikkie) staan.Oosthoek schreef:Ik ben aan het kijken naar een nieuwe radio, budget onder de 200e, en kwam dit juweeltje (KDC-BT8041U) tegen:
Het heeft alles wat mijn hartje begeert: mp3, usb, ingebouwde bleutooth voor een prijs rond de 200 euro. Één probleem: de verlichting is blauw en blijft blauw.
Op de site van Kenwood zag ik zijn goedkope broertje, de KDC-W6541U, die er exact het zelfde uitziet, maar wél instelbare kleuren heeft. Traploos zelfs.
Probleem: Geen bluetooth want dat mag je er nog los bij aanschaffen voor een luttele 100 euro.
Weet iemand alternatieven met een vergelijkbaar design wat mooi in een 900 zou passen? Of misschien is er iemand die goedkopere bluetooth oplossing weet ipv de 100 euro kostende KCA-BT200.
Briljante oplossing voor mijn wijlen Sony radio met 10CD-wisselaar!
-
Rhinobirds
- Geregistreerd lid
Om mij aan te sluiten bij AlvarJens wat betreft opties, ik heb deze gekocht voor iets minder dan 130 bij pixmania, moest achteraf nog wel een losse iPOD kabel bij a 15 euro (op MP) maar dan ben je voor 145 ook klaar. Ook geen BT en de USB en iPOD aansluiting op de achterkant. Mijn auto is nu dus casette-vrij en heb mijn muziek ook op een USB stick staan. Ik moet nog wel de kabeltjes een keer netjes naar het middenvak leggen maar tot nu toe ideaal!schaafie!!! schreef:De Alpine van Erik-B...
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
Re: De 'perfecte autoradio voor een 900 classic' frustratie
Kijk, dat is een fraaie oplossing.Oosthoek schreef: Op de site van Kenwood zag ik zijn goedkope broertje, de KDC-W6541U, die er exact het zelfde uitziet, maar wél instelbare kleuren heeft. Traploos zelfs.
![]()
Zeker met dat USB stickje
Zag trouwens ook deze muziekdoos staan.

Zou wat voor Taafert kunnen zijn
-
Pearl Aero
- Geregistreerd lid

Even naar onderstaande link gaan en op de foto klikken voor een groter formaat foto:
http://www.garaget.org/?car=110103&image=1262007
-
sander69
- Donateur (2x)

-
Pearl Aero
- Geregistreerd lid
-
sander69
- Donateur (2x)

-
baas99.9000