Het is even geleden, maar ondertussen is er veel aan de auto gebeurd. Eerst en vooral is er airco ingebouwd. Vorig jaar had ik een volledige airco gescoord. Daan van Retroll had vorig jaar al alle delen binnenin de auto ingebouwd, Marc van Saabsupply heeft de rest enkele maanden terug gedaan. Uiteraard besloten we alle buizen meteen nieuw te steken. De pomp zag er recent uit, alsook de radiator.
Kleine hiccup, de airco deed het enkel als hij direct voeding kreeg. Het bleek een veel oud aan kleine problemen. De fan had slechte massa. Dat was snel opgelost, maar dan waren we er nog niet. Er bleken nog enkele beveiligingsproblemen. De eerste in de motorruimte was snel gestoken, maar dit ding,
De vorstbeveiliging had de geest gegeven. Nieuwe oude gestoken en we waren weer cool. Net op tijd voor de hittedagen.
Het echt grote nieuws is de installatie van de trionic. De onderdelen van Jordan (kabelboom, fuel rail, …) zijn hun prijs meer dan waard en Marc heeft terug topwerk geleverd. Ik had het eerder moeten doen, auto rijdt boterzacht, pakt goed op en is constant. Heel erg blij mee.
De auto rijdt nu op een generische tune, en moet nog eens langs Dion voor een op maat gemaakte tune. Ik kijk nu al uit naar het extra duwtje in de rug. Ondertussen cruizen we verder.