Marcel, van harte!
Wat je kunt doen is een topic openen onder Saabforum (Leden), waar je het reilen en zeilen rondom je eigen SAAB bijhoudt, zoals wel meer dat hier doen. Of, als je een SAAB grondig gaat aanpakken, onder Restauraties en verbouwingen.
Veel plezier van je nieuwe aanwinst!
900 classic geschikt voor intensief dagelijks gebruik?
-
mversteeg
- Geregistreerd lid
Re: 900 classic geschikt voor intensief dagelijks gebruik?
Zojuist een topic aangemaakt op "Saabforum.nl Leden".
viewtopic.php?f=23&t=94463" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=23&t=94463" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Bibi
- Geregistreerd lid
Re: 900 classic geschikt voor intensief dagelijks gebruik?
Inmiddels heb ik nu dagelijkse ritjes nog zuiderlijker (net over de grens in belgie). Inmiddels probleemloos al 60.000 km op LPG gereden (in het weekend mag de auto op benzine) en nadert de km stand de 500.000 km grens.
Helaas heeft de auto meer te lijden door vandalisme dan door het rijden. Na baksteeninslag in deur (domoren konden zelfs niet richten op het raampje) hebben ze vorige week mijn auto radio eruit gehaald dmv schroevendraaier het slotje lost te wrikken. De autoradio kost niks en doet niks (geen front) maar de schade aan de deur is er wel.
Helaas heeft de auto meer te lijden door vandalisme dan door het rijden. Na baksteeninslag in deur (domoren konden zelfs niet richten op het raampje) hebben ze vorige week mijn auto radio eruit gehaald dmv schroevendraaier het slotje lost te wrikken. De autoradio kost niks en doet niks (geen front) maar de schade aan de deur is er wel.