De 'perfecte autoradio voor een 900 classic' frustratie

1978-1993
moprakke
Geregistreerd lid

Bericht door moprakke » ma 19 jan, 2009 17:06

... ben je toch iets sneller/handiger met google dan ik...
Ik had het nog niet kunnen vinden, maar bedankt!
Dan wordt dit misschien wel een aardig cadeautje voor de 19e verjaardag van de mooirooi

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » ma 19 jan, 2009 17:10

Ik ga wel eerst in een winkel kijken hoe die groene kleur er in het echt uitziet. Ik ben er nog niet van overtuigd dat alle lampjes groen kunnen worden namelijk. Het lijkt erop dat die linkse 4 lampjes blauw blijven als je de kleur van de andere lampjes verandert. Heb nog geen foto gezien waarbij die lampjes groen of rood waren in ieder geval.

moprakke
Geregistreerd lid

Bericht door moprakke » ma 19 jan, 2009 17:12

laat me je bevindingen maar even weten dan...
(voel ik hier een group-buy aankomen...?) ;-)
:P

Pearl Aero
Geregistreerd lid

Bericht door Pearl Aero » ma 19 jan, 2009 17:16

schaafie!!! schreef:De Alpine van Erik-B...
Is deze ook met een externe microfoon? Weet iemand dat? Ik kan het zo snel niet vinden.. Zo niet, hoe werkt het dan?

moprakke
Geregistreerd lid

Bericht door moprakke » ma 19 jan, 2009 17:21

http://www.alpine-usa.com/US-en/product ... l=iDA-X300

"This unit is Bluetooth ready so you can add a KCE-350BT adapter to pair up your cell phone with your head uni"

Deze heeft deze geen ingebouwde BT, maar je moet er een losse adapter bij kopen, en die zal dus met een losse mirofoon werken.

Pearl Aero
Geregistreerd lid

Bericht door Pearl Aero » ma 19 jan, 2009 17:24

Ja, ik zat het net te lezen ja.. Toch bedankt, maar dan valt deze af. Dat apparaatje kost ook weer dik €100..

Ik geloof dat ik deze dan wel aardig vind:

Afbeelding

reinout900
Geregistreerd lid

Bericht door reinout900 » ma 19 jan, 2009 17:26

Oosthoek schreef:Ik ga wel eerst in een winkel kijken hoe die groene kleur er in het echt uitziet. Ik ben er nog niet van overtuigd dat alle lampjes groen kunnen worden namelijk. Het lijkt erop dat die linkse 4 lampjes blauw blijven als je de kleur van de andere lampjes verandert. Heb nog geen foto gezien waarbij die lampjes groen of rood waren in ieder geval.
Ik denk dat die vier ook wel van kleur veranderen. Ookal lijkt het niet zo te zijn. Maar andere modellen in dezelfde reeks, met dezelfde lay-out, hebben die vier koppen wel in het groen. Dus het lijkt me haast wel. Als op afbeeldingen googled, vind je soort gelijke plaatjes. Maar vooralsnog het blijft gissen... Mooi ding wel, zal beter staan dan mijn zwart/zilveren met rode knopjes sony.

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » ma 19 jan, 2009 17:28

Pearl Aero schreef:Ja, ik zat het net te lezen ja.. Toch bedankt, maar dan valt deze af. Dat apparaatje kost ook weer dik €100..

Ik geloof dat ik deze dan wel aardig vind:
Die heeft ook een paar serieuze downsides, zoals ik al eerder beschreef in dit topic.

Ik zal laten weten hoe de lampjes werken als ik de 103BT ben tegengekomen in de winkel :)

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » ma 19 jan, 2009 17:37

[]Ik denk het niet. Ik denk dat die 4 blauw blijven en dat je de rest kan instellen. M'n collega gaat van de week naar dit toestel kijken en luisteren, was momenteel uitverkocht bij de audioboer.

Pearl Aero
Geregistreerd lid

Bericht door Pearl Aero » ma 19 jan, 2009 17:57

Oosthoek schreef:Die heeft ook een paar serieuze downsides, zoals ik al eerder beschreef in dit topic.

Ik zal laten weten hoe de lampjes werken als ik de 103BT ben tegengekomen in de winkel
Oh, dat stukje had ik net even gemist! Die valt af dus... Grrr..

reinout900
Geregistreerd lid

Bericht door reinout900 » ma 19 jan, 2009 18:19

Vyv schreef:[]Ik denk het niet. Ik denk dat die 4 blauw blijven en dat je de rest kan instellen. M'n collega gaat van de week naar dit toestel kijken en luisteren, was momenteel uitverkocht bij de audioboer.
Misschien wil ik het ook wel te graag, maar ben benieuwd naar het resultaat.

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sander69 » ma 19 jan, 2009 21:01

moprakke schreef:laat me je bevindingen maar even weten dan...
(voel ik hier een group-buy aankomen...?)
Ik volg het met grote interesse....

mik211
Geregistreerd lid

Bericht door mik211 » di 20 jan, 2009 10:28

Ik vind de Becker ook de beste keuze, maar niet GrandPrix.
Mexico Pro heeft betere (geluids)kwaliteit.
Afbeelding

Doc
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Doc » di 20 jan, 2009 11:40

Ik zou altijd voor een externe mic gaan. Wordt aan de hemel bevestigd, naast de binnenspiegel. Bij een built-in mic ben je vaak maar zeer matig te verstaan en moet je half de radio in duiken om verstaanbaar te zijn(hangt er een beetje vanaf of je je radio hoog of laag hebt gemonteerd).

reinout900
Geregistreerd lid

Bericht door reinout900 » wo 21 jan, 2009 21:30

reinout900 schreef:[]Misschien wil ik het ook wel te graag, maar ben benieuwd naar het resultaat.
Opgelost.... Ze zijn blauw de toetsjes (volgens mij) maar ze kunnen groen licht geven. Heb het met eigen ogen gezien... Wel tof hoor, zo groen, past mooi bij het dash

Plaats reactie