De 'perfecte autoradio voor een 900 classic' frustratie
-
moprakke
- Geregistreerd lid
-
Oosthoek
- Donateur

Ik ga wel eerst in een winkel kijken hoe die groene kleur er in het echt uitziet. Ik ben er nog niet van overtuigd dat alle lampjes groen kunnen worden namelijk. Het lijkt erop dat die linkse 4 lampjes blauw blijven als je de kleur van de andere lampjes verandert. Heb nog geen foto gezien waarbij die lampjes groen of rood waren in ieder geval.
-
moprakke
- Geregistreerd lid
-
Pearl Aero
- Geregistreerd lid
-
moprakke
- Geregistreerd lid
http://www.alpine-usa.com/US-en/product ... l=iDA-X300
"This unit is Bluetooth ready so you can add a KCE-350BT adapter to pair up your cell phone with your head uni"
Deze heeft deze geen ingebouwde BT, maar je moet er een losse adapter bij kopen, en die zal dus met een losse mirofoon werken.
"This unit is Bluetooth ready so you can add a KCE-350BT adapter to pair up your cell phone with your head uni"
Deze heeft deze geen ingebouwde BT, maar je moet er een losse adapter bij kopen, en die zal dus met een losse mirofoon werken.
-
Pearl Aero
- Geregistreerd lid
-
reinout900
- Geregistreerd lid
Ik denk dat die vier ook wel van kleur veranderen. Ookal lijkt het niet zo te zijn. Maar andere modellen in dezelfde reeks, met dezelfde lay-out, hebben die vier koppen wel in het groen. Dus het lijkt me haast wel. Als op afbeeldingen googled, vind je soort gelijke plaatjes. Maar vooralsnog het blijft gissen... Mooi ding wel, zal beter staan dan mijn zwart/zilveren met rode knopjes sony.Oosthoek schreef:Ik ga wel eerst in een winkel kijken hoe die groene kleur er in het echt uitziet. Ik ben er nog niet van overtuigd dat alle lampjes groen kunnen worden namelijk. Het lijkt erop dat die linkse 4 lampjes blauw blijven als je de kleur van de andere lampjes verandert. Heb nog geen foto gezien waarbij die lampjes groen of rood waren in ieder geval.
-
Oosthoek
- Donateur

Die heeft ook een paar serieuze downsides, zoals ik al eerder beschreef in dit topic.Pearl Aero schreef:Ja, ik zat het net te lezen ja.. Toch bedankt, maar dan valt deze af. Dat apparaatje kost ook weer dik €100..
Ik geloof dat ik deze dan wel aardig vind:
Ik zal laten weten hoe de lampjes werken als ik de 103BT ben tegengekomen in de winkel
-
Vyv
- Moderator + Donateur

-
Pearl Aero
- Geregistreerd lid
-
reinout900
- Geregistreerd lid
-
sander69
- Donateur (2x)