Reinigen interieur - opnieuw verven textiel

1978-1993
J.vandermeulen
Donateur
Donateur

Re: Reinigen interieur

Bericht door J.vandermeulen » ma 01 apr, 2024 12:51

Roel95 schreef:
di 21 feb, 2023 22:13
Mee eens! Heb zelf deze:
Afbeelding
Werkt perfect voor de bekleding en tapijt!

Sterk aan te raden om dit spul te gebruiken, is goede combinatie met apparaat. Heb ook wel eens allesreiniger geprobeerd, maar dat gaat schuimen als de ziekte
Afbeelding
Ik wil ook zo’n bissel ding bestellen. Er bestaan echter drie versies die erg op elkaar lijken. Welke is het beste om de automatten en autotapijten te reinigen? Er zijn drie verschillende die allemaal 179 euro kosten maar ik kan de verschillen niet goed duiden.
https://www.bissell.nl/tapijtreinigers/ ... wijderaars

phanot
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Reinigen interieur - opnieuw verven textiel

Bericht door phanot » ma 01 apr, 2024 13:28

Het tapijt uit mijn 900 heb ik er enkele jaren geleden uitgehaald en op de terrastegels geschrobd met schrobborstel voor keukenvloeren, veel waspoeder erop strooien, warm water erop, schrobben, en heel veel spoelen met gieter of tuinslang. Er komt zo een hoop slijk uit, maar het wordt wel heel goed schoon op die wijze.
Het is een rood tapijt, verkleurd door het zonlicht. Omdat het tapijt van een soort plasticvezels gemaakt is, heb ik het terug ingekleurd met een spuitbus vinylverf voor binnenbekleding. Resultaat is prima, ook na enkele jaren.
Als iemand weet waar ik een nieuw voorgeplooid tapijt uit 1 stuk kan kopen voor de 900, dan houd ik mij aanbevolen, want slijtageplekken kan je helaas niet wegpoetsen.
Als je met water of vocht binnen de auto werkt, dan kan het hemeltje loslaten, heb ik jaren eerder ervaren.

De Roest
Geregistreerd lid

Re: Reinigen interieur

Bericht door De Roest » za 27 apr, 2024 20:26

J.vandermeulen schreef:
ma 01 apr, 2024 12:51
Ik wil ook zo’n bissel ding bestellen. Er bestaan echter drie versies die erg op elkaar lijken. Welke is het beste om de automatten en autotapijten te reinigen? Er zijn drie verschillende die allemaal 179 euro kosten maar ik kan de verschillen niet goed duiden.
https://www.bissell.nl/tapijtreinigers/ ... wijderaars
Ik heb optie 3: Multi Clean spot and stain. Werkt heel goed

Plaats reactie