Ze is weer terecht :)

1978-1993
J-We
Geregistreerd lid

Re: Ze is weer terecht :)

Bericht door J-We » do 20 mei, 2004 18:22

Cool dat je um terug hebt :D

Jelmer

Maarten
Lid van verdienste

Bericht door Maarten » vr 21 mei, 2004 15:17

Goed nieuws!! :D

Niels
Geregistreerd lid

Bericht door Niels » vr 21 mei, 2004 16:26

Goed nieuws idd. Minder goed nieuws is dat ze er niet meer uitziet, met open dak in de regen / vogelschijt gestaan, versnellingen werken niet meer (of bak kapot of versnelling die tussen 2 versnellingen in zit oid), kapot contact > wil niet meer starten, grote barsten in de voorruit, kentekenplaat lag los in de auto.

Daarnaast had ik haad schoon "ingeleverd" en ik zie haar nu terug in een staat zoals ze er nog nooit heeft uitgezien. Ik wil niet weten wat er mee is uitgespookt.

enfin, werk aan de winkel.

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » za 22 mei, 2004 16:50

Wel fijn dat je haar terug hebt, balen van de staat, vink niet helemaal fair, als je een auto 'leent' dan breng je deze toch weer terug in de staat waarin je deze gekregen hebt? (sorry, flauw grapje).

Nee even serieusmaar en balen dat je je auto zo moet terug vinden, echt *******. Ik hoop dat je haar weer mooi krijgt!

Ben trouwens wel benieuwd wat de verzekering zegt....

Succes met herstellen!

Greetz,

Dennis

Niels
Geregistreerd lid

Bericht door Niels » do 27 mei, 2004 13:01

Eind van de middag haal ik haar op met een 'nieuw' contact, nieuwe voorruit en werkende versnellingen... althans, dat is het plan :lol: Ik ga er dus vanuit dat ik vandaag weer mobiel ben!

Niels
Geregistreerd lid

Bericht door Niels » do 27 mei, 2004 14:04

niet veel ,heb er maandag aan gerommeld samen met de garagehouder, en hij leek het weer te doen... moet echt even afwachten vanmiddag omdat we het niet rijdend getest hebben.

Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » za 29 mei, 2004 11:04

Gelukkig maar... Als de versnellingsbak meevalt is het merendeel handwerk ipv kosten draaien...

Hopen dat je dit pinksterweekend weer de weg op kan, het is zalig weer !!! Ik vertrek zo naar de Ardennen voor een weekend. Ferrariraces en Ferrari-meeting op Spa Francochamps. Altijd leuk om te checken! De vriendin moet het maar goed vinden ;)

Niels
Geregistreerd lid

Bericht door Niels » za 29 mei, 2004 11:29

haha, erg relaxed man 8)

Mijn saabje staat nu voor mijn huis geparkeerd, maar echt legaal de weg op is er volgens mij nog niet bij (voorruit nog steeds kapot / kentekenplaat voor niet gemonteerd). Enfin, er zit iig weer beweging in!

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » za 29 mei, 2004 11:58

Je voorruit mag kapot zijn hoor als er maar geen splitsingen in de barsten zitten. Een beschadiging Ster oid mag niet groter als 2cm zijn.

(R)ed
Lid van verdienste

Bericht door (R)ed » za 29 mei, 2004 14:27

Hoop doet leven,nu nog alles in orde maken!!

Wel bijzonder dat ze toch nog teruggevonden is normaal zie je nooit meer terug!!!

Shit dat ze haar zo gehavend hebben achtergelaten!!

Niels
Geregistreerd lid

Bericht door Niels » za 29 mei, 2004 15:04

Net een redelijk tochtje gemaakt, liep allemaal eigenlijk zoals het hoorde te lopen, de versnellingsbak moet alleen nog gesteld worden. Verder net even gewassen :lol: Nu zie ik het tenminste weer zitten :)

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » za 29 mei, 2004 15:43

Wauw man! mooi dat ie niet heel erg gemold is :)
Zeker met dit mooie weer is lekker rondrijden errrrg lekker!

Succes met de laatste punten en veel rijplezier!

Sander

Plaats reactie