Het "De kerst op de taart, maar dan net niet..." topic: Achterklep Logo Drama's!
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Re: Het "De kerst op de taart, maar dan net niet..." topic: Achterklep Logo Drama's!
Eerlijk gezegd vind ik het zo mooier dan origineel, met de Silver Arrow sticker zo op de rand van de klep rechtsonder weggemoffeld 
-
El René
- Geregistreerd lid
Re: Het "De kerst op de taart, maar dan net niet..." topic: Achterklep Logo Drama's!
Lopen we niet allemaal schrammen en littekens op naarmate we ouder worden ? Laat lekker zitten joh. Die auto’s hebben geleefd !
-
DV 9-3
- Donateur

Mooie manier om er naar te kijken!.
-
AbelJanR
- Donateur

Grappig, kom ik m’n eigen Saab tegen in dit topic! Werk aan de winkel dus
-
sterkstromer
- Donateur

Wow! Ik heb de RB-15-RS gehad. Het komt wel dichtbij zo.
-
Vyv
- Moderator + Donateur

-
DV 9-3
- Donateur

Nou, vooruit dan maar... Ook m'n tweede classic is niet gezegend met 'n onberispelijk beplakte derrière..

-
phthalaat
- Geregistreerd lid
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Mag, bij gebrek aan logo ellende van jongere modellen, deze er bij?
Ik denk dat het een “welbedoelde” poging is geweest om het oorspronkelijke beeld te reconstrueren met zeer beperkte middelen…

Ik denk dat het een “welbedoelde” poging is geweest om het oorspronkelijke beeld te reconstrueren met zeer beperkte middelen…

-
Krizzie
- Donateur (3x)

Dat de uitlaat niet mooi hangt vind ik in dit geval veel erger!DV 9-3 schreef: ↑di 23 mei, 2023 16:34Nou, vooruit dan maar... Ook m'n tweede classic is niet gezegend met 'n onberispelijk beplakte derrière..![]()
![]()
-
DV 9-3
- Donateur