Snel verder voor dat de buurt in opstand komt.
Was al een tijdje aan het rondkijken voor een andere radio, had niet echt een klik met de Kenwood die erin zat (al vanaf aankoop). Neigde wel richting de nieuwe retro radio's van Blaupunkt maar keek ook met een schuin oog naar verleden en in mijn RedArrow had ik een super Pioneer en in TheGreenHornet had ik een Alpine, waar ik echt van onder de indruk was.
En wat doe je dan? Een zoekopdracht op Marktplaats en maar wachten met die hengel en ja hoor er kwam een Pioneer DEH-77MP voorbij en nog eens vlak in de buurt ook. Brutaal bod en dat ik 'm gelijk kom ophalen die avond en de deal was gesloten.
Boekje erbij, kabelboom nog helemaal intact en doosje voor het frontje.
Made in Belgium (2005) staat er op de sticker van de radio.
Wat ik ook gedaan heb is een bluetooth dongle aangesloten op de IP-bus van de radio, AUX geactiveerd en kan nu muziek streamen naar de head unit.
Radio was snel ingebouwd want ISO stekkers aan beide kanten. En toen ik deze foto's begon ik me weer te ergeren aan de sleet van mijn Nardi stuur. Zonlicht erop en de foto versterkt het ofzo, maar het lijkt veel erger dan het in het echt is
Gelijk maar even ander stuurtje doen dan. Bijna NOS Italvolanti stuur uit de doos gehaald, want vorig jaar of 2 jaar terug ook al een seizoen mee rondgereden, iets dikker dan de Nardi, meer vingerribbels aan de achterkant en die claxon buttons laten zich zo fijn bedienen. Echt gemaakt voor de fijne Italiaanse handjes
Ooh ja en die Pioneer? Dat is toch wel een klasse apart... totaal ander geluid dan de Kenwood die eerst had, zo helder en crisp, alsof er eerst een deken over de speakers lag (beetje overdreven), gaat ook hard heb nog niet durven verder draaien aan de volume knop! Bediening is idiot-proof. En de looks ben ik ook blij mee, lekker simpel, alleen geen groene verlichting...
Zoekopdracht "vergeten" te verwijderen. Dus ik heb er nog maar eentje bij gekocht voor reserve