Hello Monte Carlo Yellow 900S Convertible! 'Goede wijn..'
-
Sonab
- Donateur (4x)

Re: So long, SiS... Hello Monte Carlo Yellow 900S Convertible!
Ik blijf het knap vinden als je de 900OG en de 9-3OG zo naast elkaar ziet hoe het model zo mooi herkenbaar door geëvolueerd is.
Ik weet nóg hoe enthousiast ik in 1993 was toen ik de 900NG voor het eerst op een foto zag.
Gave verzameling zo.
Ik weet nóg hoe enthousiast ik in 1993 was toen ik de 900NG voor het eerst op een foto zag.
Gave verzameling zo.
-
DV 9-3
- Donateur

Dankjewel Sonab! ik geniet daar ook enorm van.
Hahaha! Zal ik hier maar gewoon serieus op reageren?..
Ik heb werkelijk he-le-maal niets met een GT. Nooit iets van de hype erover begrepen en nooit iets mee gehad ook. Een T16S vind ik de mooiere keuze.
Een 9000 heb ik ook niet veel mee. Hoewel ik ze waanzinnig fijn vind rijden en technisch enorm interessant vind. Heel misschien verandert 't nog eens en vervang ik de 9-5 er dan mee, maar dat denk ik nu niet...
Misschien is 't omdat mijn eerste auto een Opeltje was
maar ik ben dol op og 9-3 tjes en Viggens. Dat zijn de laatst gebouwde Saabs die in mijn beleving nog werkelijk veel hebben meegekregen van de unieke Saab look & feel die in de 900 Classic zo duidelijk zit, terwijl het toch echt moderne auto's zijn. (Hoewel een 900 Classic beduidend beter stuurt.
)
Alle modellen na de og 9-3, behalve de 9-5 serie 1 en 2, wordt ik niet (meer) hebberig van..
Enneh... Over Opel en Saab he... Wist je dat tussen vrouwen en mannen biologisch gezien minder dan 'n paar % verschil zit?
.El René schreef: ↑za 04 jun, 2022 22:41Moet die “moderne troep” er nu niet uit ? Lekker nog een GT-tje erbij, ONK. En een 9000 ? Die 9-3’s zijn toch eigenlijk Opels.![]()
Hahaha! Zal ik hier maar gewoon serieus op reageren?..
Ik heb werkelijk he-le-maal niets met een GT. Nooit iets van de hype erover begrepen en nooit iets mee gehad ook. Een T16S vind ik de mooiere keuze.
Een 9000 heb ik ook niet veel mee. Hoewel ik ze waanzinnig fijn vind rijden en technisch enorm interessant vind. Heel misschien verandert 't nog eens en vervang ik de 9-5 er dan mee, maar dat denk ik nu niet...
Misschien is 't omdat mijn eerste auto een Opeltje was
Alle modellen na de og 9-3, behalve de 9-5 serie 1 en 2, wordt ik niet (meer) hebberig van..
Enneh... Over Opel en Saab he... Wist je dat tussen vrouwen en mannen biologisch gezien minder dan 'n paar % verschil zit?
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Potjandorie wat een mooie foto's weer, om je vingers bij af te likken
En die roadmap ook, ja, ja we gaan weer [althans wij zeker] naar de zomervakantie en dan maar genieten van SAAB en OPEN rijden.
En die roadmap ook, ja, ja we gaan weer [althans wij zeker] naar de zomervakantie en dan maar genieten van SAAB en OPEN rijden.
-
DV 9-3
- Donateur

Ja, die plèk joh, die plek is zó bijzonder! Gisteren weer héérlijk lopen klooien daar.. Junior maakte de AS3 van z'n 9-3 coupe weer helemaal tip-top samen met z'n beste vriend, maar ook aan 't Golf GTI-tje van die vriend verlekkeren we ons dan...
Alle Saabjes moesten er even uit, want de Midnight Blue cabrio en coupe stonden boven en die gaan weer rijden, dus mochten we ook weer spelen met de parkeerbrug. Voorlopig de beide Viggens er maar 's op gezet.

En ik in m'n twee nieuw besloten Midnight Blue daily's eindelijk de iPhone houders ge-upgrade naar m'n nieuwe iPhone, auto's gewassen, en uitgezogen... Kortom, heerlijk automobiel geneuzel met 'n fijn muziekje en zonnetje erbij op de zaterdag. Vandaag is 't ff verjaardag vieren, maar morgen ga ik er lekker poetsen. Nieuwe kunststof verzorger van McGuiars maar 's proberen. Heerlijk vooruitzicht...
Alle Saabjes moesten er even uit, want de Midnight Blue cabrio en coupe stonden boven en die gaan weer rijden, dus mochten we ook weer spelen met de parkeerbrug. Voorlopig de beide Viggens er maar 's op gezet.

En ik in m'n twee nieuw besloten Midnight Blue daily's eindelijk de iPhone houders ge-upgrade naar m'n nieuwe iPhone, auto's gewassen, en uitgezogen... Kortom, heerlijk automobiel geneuzel met 'n fijn muziekje en zonnetje erbij op de zaterdag. Vandaag is 't ff verjaardag vieren, maar morgen ga ik er lekker poetsen. Nieuwe kunststof verzorger van McGuiars maar 's proberen. Heerlijk vooruitzicht...
-
Spatje
- Donateur (3x)

Ben je in een vorig leven therapeut geweest of zo? Alleen van het lezen van dit topic verdwijnt toch elke chagerijnige bui? 
-
DV 9-3
- Donateur

Hahaha! Nahh.... de eer voor 't opbeuren van chagrijn leg ik graag bij m'n Saabjes hoor!.
-
voodoo
- Geregistreerd lid
Hmm, ik word chagerijnig bij de gedachte aan poetsen....

-
Arthurj
- Donateur (4x)

Ik vind poetsen heerlijk, zolang je geen oneffenheden ziet natuurlijk....
-
DV 9-3
- Donateur

Wat dacht je van oneffenheden wègpoetsen. Meer voldoening kan haast niet…
-
DV 9-3
- Donateur

De Moeder Aller Cabrio's.

-
vel0city
- Donateur (2x)

Geniale plaat met de sneaky coupé erachter!
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Ik vond deze ook wel fijn als demonstratie van de subtiele verlaging van het T16S/SPG/Aero sportchassis.
Mooie plaatjes Daaf!
-
DV 9-3
- Donateur

Credits aan MVE! Ik heb er alleen 'n beetje mee gespeeld..
-
Marius0404
- Donateur (7x)

Met die coupe op de achtergrond lijkt de cabrio net op de lynx variant
https://www.saabplanet.com/saab-900i-l ... nvertible/
Plaatje lukt even niet
https://www.saabplanet.com/saab-900i-l ... nvertible/
Plaatje lukt even niet
-
DV 9-3
- Donateur