Vyv schreef: ↑ma 01 feb, 2021 0:17Ik heb ooit wel eens de vraag gesteld aan ene Roeland, maar die is al een poosje met mooiere dingen bezig![]()
sticker set
-
Roel95
- Geregistreerd lid
Re: sticker set
-
albertk
- Donateur (3x)

Ik kom wel even snel helpen de hemel en de stoelen er in te drukken, kunnen ook zo wel, niet alles hoeft zo netjes.... dan even een etiketje klaar op de auto. Dan heb je mooi snel tijd voor de stickers 

-
Roel95
- Geregistreerd lid
Niks drvan.
Zoals je gezien hebt in dit topic, maak ik me er al makkelijk van af, hoeft niet nòg gemakkelijker...
-
Rick8
- Donateur

-
TurboMarcus
- Donateur

Dat ziet er goed uit! Kun je de link delen? Is de blauwe sticker altijd MY92 trouwens?
-
Rick8
- Donateur

Dit is de link, ik heb geen flauw idee of de blauwe sticker alleen voor MY-92 is, staat er wel zo op.....
https://www.ebay.com/itm/Stickers-saab- ... 2749.l2648
De verkoper is "bmmr_classic
https://www.ebay.com/itm/Stickers-saab- ... 2749.l2648
De verkoper is "bmmr_classic
-
TurboMarcus
- Donateur

Ik heb contact gehad met de verkoper, hij kan en wil ze ook maken met MY93
-
Roel95
- Geregistreerd lid
Kreeg vandaag sticker vel binnen, nieuwe leverancier, altijd benieuwd naar de kleuren, zag er wel goed uit. Heb ze laten lamineren, glans is goed.

Vinyl sticker vel met laminaat, nog wel zelf uitsnijden. Dit vel is voor andere Saab liefhebber gemaakt. Foto onder kunstlicht. Er schijnt ook transparant te bestaan, heb nog vraag uitstaan voor achterruit sticker. Ruby is bijna gereed, schat nog een maand of twee, dan weer aan de gang

Vinyl sticker vel met laminaat, nog wel zelf uitsnijden. Dit vel is voor andere Saab liefhebber gemaakt. Foto onder kunstlicht. Er schijnt ook transparant te bestaan, heb nog vraag uitstaan voor achterruit sticker. Ruby is bijna gereed, schat nog een maand of twee, dan weer aan de gang
-
Michail
- Geregistreerd lid
Even een oud topic wat nieuw leven in brengen:
Ik ben op zoek naar een set voor een my 84. Na het doorlezen van dit topic, wat oude links aangeklikt, maar helaas die werken niet meer. Wat googelen en kijken op een aantal veilingsites heeft mij ook niet verder gebracht.
Heeft iemand voor mij een tip, waar ik een set kan vinden?
Ik ben op zoek naar een set voor een my 84. Na het doorlezen van dit topic, wat oude links aangeklikt, maar helaas die werken niet meer. Wat googelen en kijken op een aantal veilingsites heeft mij ook niet verder gebracht.
Heeft iemand voor mij een tip, waar ik een set kan vinden?