
raadsel brandstofpomp
-
pinguin
- Geregistreerd lid
raadsel brandstofpomp
Heb een nieuwe brandstofpomp geplaatst (6 bar) helaas heeft deze alleen de test in de garage doorstaan, tijdens de eerste rit was de pret weer voorbij, nu vraag ik me af hoe kan zo'n pomp zo snel weer stuk zijn ? zit er iets verkeerd of was dit een chinees maandag ochtend modelletje ?!? Ik heb al de pomp die ervoor stuk was gegaan open geflext om te checken of er troep in zat, maar helemaal niks te vinden, wel een gekke pomp trouwen lijkt alsof de benzine door het hele draaiende deel (stator & rotor) heen loopt 


-
jansen
- Donateur (7x)

Re: raadsel brandstofpomp
Leverancier??? je hebt toch wel garantie op een nieuw onderdeel.
-
pinguin
- Geregistreerd lid
Re: raadsel brandstofpomp
De pomp komt van Winparts, ik heb een garantieverzoek ingediend, maar vraag me af of de volgende pomp niet ook direct stuk gaat
dat zou vervelend zijn.