raadsel brandstofpomp

1978-1993
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pinguin
Geregistreerd lid

raadsel brandstofpomp

Bericht door pinguin » ma 22 jun, 2026 23:47

Heb een nieuwe brandstofpomp geplaatst (6 bar) helaas heeft deze alleen de test in de garage doorstaan, tijdens de eerste rit was de pret weer voorbij, nu vraag ik me af hoe kan zo'n pomp zo snel weer stuk zijn ? zit er iets verkeerd of was dit een chinees maandag ochtend modelletje ?!? Ik heb al de pomp die ervoor stuk was gegaan open geflext om te checken of er troep in zat, maar helemaal niks te vinden, wel een gekke pomp trouwen lijkt alsof de benzine door het hele draaiende deel (stator & rotor) heen loopt :?:

Afbeelding

jansen
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: raadsel brandstofpomp

Bericht door jansen » di 23 jun, 2026 7:25

Leverancier??? je hebt toch wel garantie op een nieuw onderdeel.

Gebruikersavatar
pinguin
Geregistreerd lid

Re: raadsel brandstofpomp

Bericht door pinguin » di 23 jun, 2026 10:56

De pomp komt van Winparts, ik heb een garantieverzoek ingediend, maar vraag me af of de volgende pomp niet ook direct stuk gaat :x dat zou vervelend zijn.

Plaats reactie