Doet linksachter het wel ?
En welke zekeringkast heb je erin (je schrijft 1980) als het een vroege is kan het nog met die “porseleinen” torpedo zekeringen zijn.
Als dat zo is vernieuw die dan ook maar , die dingen worden slecht naar een jaar of 3-4.

Waarvan akte. Beide hoeklichten werken nu weer. Alle andere lampjes werkten gewoon en ik zag geen 'meeknipperende' lampen die duiden op een massaprobleem. Hoeklichtje stond los van deze verrassing van vandaag denk ik. Maar blijft een aanname natuurlijk.turbopilot schreef: ↑za 26 apr, 2025 20:17Ik zou eerst dat lampje gaan doen als je elektrische storingen hebt.![]()
Daar zal ik morgen eens naar kijken! Werd nu stillekes aan donker. Het blok wat erin ligt is niet van '80 dus ik moet even kijken. Onderstaande foto heb ik toevallig van de week gemaakt.turbopilot schreef: ↑za 26 apr, 2025 20:17En welke zekeringkast heb je erin (je schrijft 1980) als het een vroege is kan het nog met die “porseleinen” torpedo zekeringen zijn.
Als dat zo is vernieuw die dan ook maar , die dingen worden slecht naar een jaar of 3-4.

Er zaten en zitten P21W lampjes in. Dat werkt nu allemaal terug proper.turbopilot schreef: ↑zo 27 apr, 2025 9:24Zat er een lampje in met 1 of 2 pootjes?
Zekeringen, moet je even linksboven (op de foto) die kap eraf halen en dan van de zekeringen een foto maken/ plaatsen
Jij hebt al wel het type latere motor.
En even een keer een grijze afdekdop scoren voor de koplamp. Beter voor de lamp/ reflector.