Red-Arrow eigenaars meld u
-
sten1944
- Geregistreerd lid
Re: Red-Arrow eigenaars meld u
Ongeveer 6 jaar geleden, of nog langer heb ik de nr13 in bezit gehad. Destijds heb ik er rechte aero wielen opgezet. Bij verkoop zijn de super inca's achter gebleven en staan nu bij een vriend van mij. Zijn nu niet in al te fraaie staat maar daar wordt aan gewerkt. Misschien dat de huidige eigenaar of een andere arrow fan interesse in deze wielen heeft dan kan hij of zij contact met mij opnemen via vanhontems@gmail.com of 0647988452. Mvg Sten
-
Injectie
- Moderator
Nu had ik van de week een mailtje over een bepaalde auto uit deze lijst. Maar toen ik de mail wou beantwoorden kon ik hem niet meer vinden.
De status zoals in deze lijst is de mij laatst bekende. Komt helaas ook weinig meer binnen. De roestduivel zal menig exemplaar te pakken hebben gekregen ben ik bang.
De status zoals in deze lijst is de mij laatst bekende. Komt helaas ook weinig meer binnen. De roestduivel zal menig exemplaar te pakken hebben gekregen ben ik bang.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Kwam wss van ene "Rusnak-COBRA", hij heeft mij ook via pb benaderd voor het SA register.Injectie schreef: ↑za 23 jun, 2018 23:59Nu had ik van de week een mailtje over een bepaalde auto uit deze lijst. Maar toen ik de mail wou beantwoorden kon ik hem niet meer vinden.
-
ljdekker
- Geregistreerd lid
Sinds vrijdag ben ik de trotse eigenaar van nr 117. Staat mooi naast m`n 9-3. Ben er blij mee en hoop er veel plezier aan te beleven.
-
Injectie
- Moderator
Nee was een ex-eigenaar van een auto uit de lijst. Stond gewoon een nederlandse afzendernaam bij.Sapphire schreef: ↑zo 24 jun, 2018 3:53Kwam wss van ene "Rusnak-COBRA", hij heeft mij ook via pb benaderd voor het SA register.Injectie schreef: ↑za 23 jun, 2018 23:59Nu had ik van de week een mailtje over een bepaalde auto uit deze lijst. Maar toen ik de mail wou beantwoorden kon ik hem niet meer vinden.
-
Sonab
- Donateur (4x)

Nr 88 is nog steeds alive and kicking 
Km stand is 331.000 inmiddels
Is omgebouwd naar T16.
Km stand is 331.000 inmiddels
Is omgebouwd naar T16.
-
Injectie
- Moderator
En sinds deze week is het register weer alive. (Ik vond eindelijk mijn logins voor de KPN server terug)
-
Ewout
- Donateur (5x)

Ik kom in een oude Saabberichten (5/1999) een advertentie tegen van de 063. Ik weet niet of je die er ook bij wilt, maar hij ontbreekt in de lijst op http://home.planet.nl/~prin0995/Red_Arrow_Register.htm, dus bij deze:

Vier jaar later is de tenaamstelling voor het laatst gewijzigd en intussen is hij gedemonteerd.

Vier jaar later is de tenaamstelling voor het laatst gewijzigd en intussen is hij gedemonteerd.
-
Injectie
- Moderator
Ik kwam er vandaag achter dat KPN de oude planet domeinen heeft stopgezet. Deze lijst is dan nu toch echt offline ben ik bang.
-
Oosthoek
- Donateur

Heb je de data nog wel? Ik host het spul graag ergens voor het nageslacht.
Zo niet, redt wat er te redden valt: https://web.archive.org/web/20210927100 ... gister.htm
Zo niet, redt wat er te redden valt: https://web.archive.org/web/20210927100 ... gister.htm
-
Injectie
- Moderator
ik heb die hele site geloof ik nog op mijn pc staan. dus ja als het goed is heb ik de data nog