Hi beste Saab owners,
Een aantal maanden geleden heb ik een topic gemaakt over mijn zoektocht naar een Saab 900 Turbo. Ik had al snel een fantastisch mooie Saab gevonden en heb gezegd een topic aan te maken over de Saab. Hierbij deel ik graag wat foto’s en vertel ik iets over de Saab.
Het is een zwarte Saab 900 Coupè 2.0 Turbo met Aero pakket en de welbekende 2 tone velgen. Ik heb de Saab gekocht van iemand op het forum dus blijft de Saab in de ‘familie’. Wellicht kennen jullie de Saab of hebben jullie deze voorbij zien komen in het blad van de Saab club van een aantal maanden geleden. Ik zal de foto’s die daarin staan delen en ook wat foto’s die ik zelf heb laten maken door Tristan de Jager (@trisj_photography op instagram).
De Saab heeft zo’n 370.000 km gelopen en is door haar vorige eigenaren enorm goed verzorgd. Motorisch is ze volledig uit elkaar geweest en gerestaureerd. Het aanwezige roest is aangepakt en het interieur is ook goed verzorgd en indien nodig vervangen maar wel origineel gehouden. Of te wel een fantastisch fraaie Saab 900 Turbo.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties en als er vragen zijn kan je die gerust hier onder stellen.
Saab 900 Coupè 2.0 Turbo 16 Aero (foto’s/info)
-
Saapie
- Donateur (2x)

Re: Saab 900 Coupè 2.0 Turbo 16 Aero (foto’s/info)
Ben erg nieuwsgierig! Foto’s kan je hier gewoon op het forum plaatsen
-
Rambo
- Geregistreerd lid
-
Marius0404
- Donateur (7x)

het formaat is klein maar de foto's zijn groots.
mooie wagen, gefeliciteerd, veel plezier er mee
mooie wagen, gefeliciteerd, veel plezier er mee
-
Saapie
- Donateur (2x)

Bekende auto. Erg mooi en met smaak samengesteld. Niet origineel qua specs en looks, maar dat geeft niets. Foto’s zijn geweldig!