Rijdt deze bij een forummer?
-
verde900
- Donateur

Rijdt deze bij een forummer?
Zwarte 900S S Aero FFZV15, in 1992 mijn allereerste nieuwe saab 900
-
gj900
- Donateur (9x)

Re: Rijdt deze bij een forummer?
Is al sinds nov. 2009 bij zijn huidige baasje en heeft een verse APK, da's alvast een goed teken
Zo jammer dat je in NL niet dezelfde info krijgt als in Zweden 
-
verde900
- Donateur

Heb er zelf alleen in 1992 in gereden.. Zit 17 jaar tussen
-
gj900
- Donateur (9x)

Gek, dat de RDW slechts de eigenaren van de afgelopen 9 jaar telt:
"Aantal keren dat het voertuig in de afgelopen 9 jaar geregistreerd is geweest op naam van een Nederlands persoon, bedrijf of instantie. Eerdere registraties worden niet meegeteld."
"Aantal keren dat het voertuig in de afgelopen 9 jaar geregistreerd is geweest op naam van een Nederlands persoon, bedrijf of instantie. Eerdere registraties worden niet meegeteld."
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Klopt inderdaad, maar Autoweek Kentekenrapport (3,95) en Finnik tonen wel de oudere informatie. Ook van dit kenteken:gj900 schreef: ↑do 21 dec, 2023 22:18Gek, dat de RDW slechts de eigenaren van de afgelopen 9 jaar telt:
https://finnik.nl/kenteken/ffzv15#historie

-
gj900
- Donateur (9x)

Ah, kende ik niet. Mooi! Blijkt dus dat deze 900 eigenlijk slechts 2 langdurige eigendomsperioden kent, van 1994-2009 en van 2009-heden 
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

dat voorrecht is een uitstervend fenomeen helaas... in een fabrieksnieuwe 900 classic te mogen stappen lijkt me heerlijk. Eigenlijk was het begin 90er jaren ook een te zeldzaam fenomeen voor Saab... toen verkochten ze veel te weinig nieuwe autos.verde900 schreef: ↑do 21 dec, 2023 21:57mijn allereerste nieuwe saab 900
-
verde900
- Donateur

Heb er 3 nieuw in gebruik mogen nemen, dat waren nog eens tijden...