Hulp gevraagd inbouwen radio regio Amsterdam
-
Hokse
- Geregistreerd lid
Hulp gevraagd inbouwen radio regio Amsterdam
Ik rijd sinds kort een 900 classic uit 1991, en heb via Marktplaats een bijpassende Philips DC 846 radio (nieuw in doos!) gekocht. Even gekeken naar de instructies voor het inbouwen. Ik ben best handig, maar ik denk niet dat ik er uit ga komen. Is er iemand in de regio Amsterdam die me kan helpen? Ik rijd graag even langs!
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: Hulp gevraagd inbouwen radio regio Amsterdam
Als de originele bedrading nog in de 900 zit, is een verloopkabel/stekker meestal voldoende.
-
Ewout
- Donateur (5x)

Ik wil je wel helpen (Overveen), maar waarom denk je dat je er zelf niet uit gaat komen?
-
Hokse
- Geregistreerd lid
Wel, ik zag het inbouwvoorschrift, en toen zonk de moed me in de schoenen.Ewout schreef: ↑di 07 jun, 2022 19:57Ik wil je wel helpen (Overveen), maar waarom denk je dat je er zelf niet uit gaat komen?
Maar ik ga het proberen. Als ik er niet uit kom, kom ik graag bij je langs in Overveen.
Alvast dank voor het aanbod!

-
Oelo74
- Donateur (5x)

Mooie radio voor een 91er! Lekker periode correct. Heb de beschrijving eens globaal gelezen en dat lijkt toch behoorlijk mainstream te zijn. Er staan een hoop mitsen en maren in maar over het algemeen heb je aan een geschakelde én continue plus, een aarding, antenne aansluiting en je luidsprekerdraden voldoende, zoals de beschrijving ook al vermeldt. Zou me verbazen als deze in je auto niet al aanwezig zijn.
Succes. Je bent hier in West-Brabant ook welkom maar denk dat Ewout dan dichterbij zit.
Gr. Jan.
Succes. Je bent hier in West-Brabant ook welkom maar denk dat Ewout dan dichterbij zit.
Gr. Jan.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Ik help je ook met alle plezier mocht je er zelf niet uitkomen. Zit in Amstelveen