Goededag,
Ik kwam afgelopen week tot de vervelende ontdekking dat ze bij de winterstalling mijn spiegels van mijn 900 classic cabrio hebben ingeklapt om doorloop ruimte te creeeren tussen de gestalde auto's .
Aangezien de flexibilteit van de spiegels alleen maar dienen om lichte aanraking op te vangen. Heeft de stallingmedewerker echter gedacht dat ze naar binnen te klappen zijn en het is 'm gelukt! Beide spiegels zijn geforceerd ingeklapt, vreselijk aangezicht.
Vraag is, heeft iemand ervaring of dit goed te repareren is of moet ik denken aan een nieuwe(2ehands) set(waar moelijk aan te komen is)? Niets is afgebroken tussen houder en spiegel maar wel echt verbogen.
cabrio spiegels leed
-
Rico1303
- Donateur (2x)

Re: cabrio spiegels leed
Om het moeilijk te vinden gedeelte deels op te lossen.
Volgens mij zijn ze van de classic cabrio gelijk aan 9000 spiegels.
Die stallingmedewerker moet toch ook wel gemerkt hebben dat dit niet de bedoeling was...
Volgens mij zijn ze van de classic cabrio gelijk aan 9000 spiegels.
Die stallingmedewerker moet toch ook wel gemerkt hebben dat dit niet de bedoeling was...
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Spiegels van een classic cabrio zijn gewoon in- en uit te klappen. Om ze weer uit te klappen even de spiegel verder induwen en dan de metalen vergrendelingsbeugel in de onderste poot indrukken zodat je de spiegel kan uitklappen.
-
Carroda
- Geregistreerd lid
Als deze hetzelfde zijn als van een 9000, zit er idd gewoon een palletje welke naar binnen gehouden moet worden (spiegel idd iets verder aandrukken, palletje naar binnen houden, en de spiegel net voorbij het palletje uit laten klappen, dan kun je het palletje los laten. )
-
RoccoH
- Donateur (5x)

De spiegels van een classic cabrio zijn qua ontwerp gelijk aan de buitenspiegels van de 9000, alleen zijn de afmetingen net iets anders waardoor deze niet uitwisselbaar zijn.

-
Idel
- Geregistreerd lid
Okay , bedankt allen , ga het proberen op te lossen/fixen zoals aangegeven.