saab 16 cross spokes kleur
-
caspar
- Donateur (5x)

saab 16 cross spokes kleur
Ik ben op zoek naar afbeeldingen van 16 cross spoken gespoten 1 kleur. twijfel tussen mat zwart / mat grijs of origineel. Heeft iemand afbeeldingen van dergelijk combinaties?
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Re: saab 16 cross spokes kleur
Paint goeroe Style aan het werk zetten.
Mijn mening; zwarte velgen staan niet onder een classic.
Mijn mening; zwarte velgen staan niet onder een classic.
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Voor de plataan?
Probeer plataan met gepolijste/afgedraaide rand eens.
Probeer plataan met gepolijste/afgedraaide rand eens.
-
caspar
- Donateur (5x)

Yes, wordt voor all season band, dus ook winter. Wil dan geen gepolijste rand.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Haha, over max 6 maanden: "ik vind de velgen van mijn auto nog net een net een tint te licht/donker (doorhalen wat niet van toepassing is), wie weet nog een setje 16" twotones"
Just kidding
Just kidding
-
Pelendur
- Geregistreerd lid
Taaffert had ooit odoardo 16inch onder zijn cabrio. Daar nog eens naar kijken?
-
caspar
- Donateur (5x)

Die kans bestaat.Al acht ik de kans klein Ik verkoop mijn two tones deze keer niet. Ondanks dat ik de kleur wat te donker vind.Sapphire schreef: ↑wo 05 jan, 2022 0:18Haha, over max 6 maanden: "ik vind de velgen van mijn auto nog net een net een tint te licht/donker (doorhalen wat niet van toepassing is), wie weet nog een setje 16" twotones"![]()
Just kidding![]()
Een paar jaar geleden waren de setjes nog wel te vinden voor leuk prijsje. Gaat nu moeilijk lukken.
-
caspar
- Donateur (5x)

Zal eelco eens bericht sturen. Foto’s in topic zijn niet meer zichtbaar.Pelendur schreef: ↑wo 05 jan, 2022 8:35Taaffert had ooit odoardo 16inch onder zijn cabrio. Daar nog eens naar kijken?
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Er staan nog wel meer vuige plaatjes van mannen met rode broeken op z'n FBTaaffert had ooit odoardo 16inch onder zijn cabrio.
Beetje remstof erbij en je hebt zwarte velgen...