Nieuw probleembje. Vooreerst. De auto rijdt super. Er is geen benzinelek te bespeuren en ook het verbruik is niet gestegen. En toch is er een benzinegeur te ruiken als ik volgas rij, en het open dak of de ramen staan. Als alles dicht is, is er geen geur...
Iemand een idee?
Ik denk dat de symptoomomschrijving hier goed overeenkomt met de mijne. Ik heb ook net een nieuwe benzinepomp laten steken. Rare is wel, dat ik niets ruik bij gesloten Benzinelucht tijdens rijden met open ramen, wat zie ik over het hoofd?
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic? ... source=app
Benzinegeur open dak
-
Flowe Kitttt99
- Geregistreerd lid
Re: Benzinegeur open dak
O-ring bij de brandstofpomp onder de Deksel?
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Re: Benzinegeur open dak
Een kapotte vulmond kan ook af en toe een benzinegeur veroorzaken. Maar aangezien er aan de pomp gewerkt is lijkt dat me de hoofdverdachte
Als je ramen dicht zijn ventileert alles naar achteren. Bij ramen open zijn de luchtstromen in de auto heel anders en 'waaien' geurtjes van de achterkant misschien naar voren.
Als je ramen dicht zijn ventileert alles naar achteren. Bij ramen open zijn de luchtstromen in de auto heel anders en 'waaien' geurtjes van de achterkant misschien naar voren.
-
op
- Donateur (4x)

Re: Benzinegeur open dak
[]
Goed uitgelegd en klopt helemaal.
Achterin zit een benzine lekje
Goed uitgelegd en klopt helemaal.
Achterin zit een benzine lekje