U9

1978-1993
Mennö
Geregistreerd lid

Bericht door Mennö » wo 01 nov, 2006 22:44

Administrator, moderator! Een nieuw topic of zelfs nieuwe categorie: Saabheads over het milieu! Serieus, volgens mij glunderen alle saabrijders als er weer eens wordt uitgehaald door Saab met een nieuwe eco-vriendelijke vernieuwing. Als je het hebt gezien moet je toch gesmuld hebben van de grap van Clarkson over de nieuwe Saabjes die de lucht van Londen schoner maken door hun uitlaatsysteem? Het is absoluut leuk en zelfs goed dat Saab al heel lang een punt maakt van milieubewustzijn, maar wel zolang dat samen gaat met rijplezier; dat lijkt me voor sfr's een nogal belangrijk punt. Volgens mij komt dat wel goed; zie de nieuwe eco (of 'bio-')power experimenten. Misschien kunnen ze die laten maken in een van die 'arme'landen... :wink:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 01 nov, 2006 22:47

Mennö schreef:Administrator, moderator! Een nieuw topic of zelfs nieuwe categorie: Saabheads over het milieu! Serieus, volgens mij glunderen alle saabrijders als er weer eens wordt uitgehaald door Saab met een nieuwe eco-vriendelijke vernieuwing. Als je het hebt gezien moet je toch gesmuld hebben van de grap van Clarkson over de nieuwe Saabjes die de lucht van Londen schoner maken door hun uitlaatsysteem? Het is absoluut leuk en zelfs goed dat Saab al heel lang een punt maakt van milieubewustzijn, maar wel zolang dat samen gaat met rijplezier; dat lijkt me voor sfr's een nogal belangrijk punt. Volgens mij komt dat wel goed; zie de nieuwe eco (of 'bio-')power experimenten. Misschien kunnen ze die laten maken in een van die 'arme'landen... :wink:
Laat een 9000 Turbo trionic 1 week stationair draaien in Mexico City, meet na 1 week het resultaat en bepaal dan hoeveel SAAB's je daadwerkelijk nodig gaat hebben om het klusje daar te klaren, eitje toch?

gardeno
Geregistreerd lid

Bericht door gardeno » vr 03 nov, 2006 2:39

Dan gaat het straatbeeld van Mexico drastisch veranderen.........zonde van al die oude Herbies :D

Plaats reactie