verwarming

1978-1993
Plaats reactie
verde900
Donateur
Donateur

Re: verwarming

Bericht door verde900 » do 25 mar, 2004 7:18

daar is niks mis, je "luchtrichtingsknop" anders zetten helpt daaraan, t idee is het in de auto lekker warm maken terwijl je hoofd koel houdt

lars
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door lars » do 25 mar, 2004 17:54

De middelste vents kunnen alleen koele onverwarmde lucht blazen volgens mij.

Grtz,

René L

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » vr 26 mar, 2004 0:36

Volgens mij komt er inderdaad uit de middelste vent. openingen alleen maar koele lucht uit. Ik geloof dat dit met de (evt later in te bouwen) airco te maken heeft. Bij mij komt de koele lucht van de airco alleen uit de middelste vent. opening. Normaliter heb ik de middelste altijd dicht staan als het nodig is de kachel aan te zetten.

Mengen gaat heel goed, met de middelste openingen met de selectieknop dicht te zetten (dus bijv. alleen maar ontwaseming) dan met de verwarmingsknop goed te mengen, dan komt er een evenredig deel koele en warme lucht ook uit de zijkanten meen ik.

Greetz,

Dennis

joachiem
Geregistreerd lid

Bericht door joachiem » za 17 jul, 2004 0:40

bij mij komt de coole airco lucht uit alle openingen?volgens mij hoort dat ook zo de airco radiateur zit toch in de lucht inlaatbak?

joachiem
Geregistreerd lid

Bericht door joachiem » za 17 jul, 2004 0:45

als je sproeier het niet doet moet je de slangen onder tege de kap ff los maken en de sproeier openingetjes ff met naaltje of iets duns doordrukken en daarna kun je meteen die kopjes van de sproeiers ff goed op de ramen afstellen of richten hoe je het ook zegt.doorblazen wil ook soms helpen.

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » za 17 jul, 2004 1:25

Correctie René, je hebt gelijk, uit de middelste komt alleen onverwarmde lucht, de airco komt uit alle openingen (mist geopend uiteraard), wel het meeste uit de middelste bij mij, zeker als je deze selecteerd met de keuze knop.

joachiem
Geregistreerd lid

Bericht door joachiem » za 17 jul, 2004 23:48

ja als je aan de hendel trekt en je hoord geen motortje van de sproeiers dan ligt het nie aan de slangetjes. :?:

Plaats reactie