Saab 900 lpt
-
theun
- Donateur (3x)

Saab 900 lpt
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... 0-2-0-16-s
Ik kan mij niet heugen dat ik de laatste maanden zo dolenthousiast van een aangeboden Saab ben geweest. Wat prachtig! Iridium-blauw als ik het goed heb?
En het is toch een koopje in deze ogenschijnlijk prachtige staat?!
Ik kan mij niet heugen dat ik de laatste maanden zo dolenthousiast van een aangeboden Saab ben geweest. Wat prachtig! Iridium-blauw als ik het goed heb?
En het is toch een koopje in deze ogenschijnlijk prachtige staat?!
-
caspar
- Donateur (5x)

Re: Saab 900 lpt
Idd een prachtige auto. Een van saabs mooiste kleuren. Zo jammer dat deze kleur nooit in aero is geleverd.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Volstrekt unieke uitvoering; deze kleur, met open dak en lpt motor kom je nooit tegen.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Die middenarmsteun ken ik niet, zit deze bevestigd op de bijrijdersstoel?
Mooie originele auto met lage kmstand. Maar voor het gros de kopersgroep zal de automatische transmissie een no-go zijn
Mooie originele auto met lage kmstand. Maar voor het gros de kopersgroep zal de automatische transmissie een no-go zijn
-
verde900
- Donateur

Die heeft een half jaar gewacht op de 1e registratie gezien het kenteken
-
Ewout
- Donateur (5x)

+19323 schreef: ↑zo 02 aug, 2026 20:39Ik vind het wel wat voor jou, Ewout...
(mijn vrije geld gaat momenteel 'helaas' naar andere dingen)
-
Rik H.
- Donateur (4x)

Hoe is het trouwens met jouw gouwe ouwe ‘88er achtklepper Ewout?
Ik zie ‘m niet meer te koop staan in de marktplaats van het forum.
Ben gewoon nieuwsgierig.
Ben gewoon nieuwsgierig.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

een gouwe moet je houweRik H. schreef: ↑ma 03 aug, 2026 9:46Hoe is het trouwens met jouw gouwe ouwe ‘88er achtklepper Ewout?
-
theun
- Donateur (3x)

Zeer herkenbaar… als het geld niet in ons huis zou gaan had ik deze beslist gekocht..Ewout schreef: ↑ma 03 aug, 2026 9:39+1![]()
(mijn vrije geld gaat momenteel 'helaas' naar andere dingen)
-
Ewout
- Donateur (5x)

Er is geen interesse getoond in de auto en ik was hem bijna aan het weggeven doordat hij niet startte. Intussen start hij weer en kijk ik even aan hoe het uitpakt. Ik vind het een prachtige auto en zie hem op ons nieuwe adres eigenlijk toch ook wel bivakkeren als we daar eenmaal zijn ingetrokken. Maar misschien zet ik hem ook weer te koop. Ik heb de hele kwestie even geparkeerd (en geschorst).Rik H. schreef: ↑ma 03 aug, 2026 9:46Hoe is het trouwens met jouw gouwe ouwe ‘88er achtklepper Ewout?
Ben gewoon nieuwsgierig.
-
Rik H.
- Donateur (4x)

Het is inderdaad een hele mooie 900, heb de advertentie meerdere malen bekeken, maar ik heb de witte 8 klepper i-coupé al. Ook een erg fijne en mooie auto.
Soms kun je beter even geduld hebben, is lastig weet ik uit ervaring, maar je kunt beter wachten op betere tijden dan dat je ‘m voor een scheet en een zak knikkers weg doet.
Zou mooi zijn dat de 900 een plek vindt bij jullie nieuwe onderkomen.
Soms kun je beter even geduld hebben, is lastig weet ik uit ervaring, maar je kunt beter wachten op betere tijden dan dat je ‘m voor een scheet en een zak knikkers weg doet.
Zou mooi zijn dat de 900 een plek vindt bij jullie nieuwe onderkomen.
-
joachiem
- Geregistreerd lid
een lpt zalmneus automaat voor die vraagprijs in deze slechte tijden! dat is toch veels te duur voor deze auto 
-
verde900
- Donateur

Er zijn er steeds minder en met 100km/uur best relaxed rijden