Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
-
J.vandermeulen
- Donateur

- Berichten: 3096
- Lid geworden op: ma 11 jul, 2016 19:18
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Bericht
door J.vandermeulen » za 30 mei, 2026 20:30
De 9-3X kom je niet heel veel tegen en zeker niet bij een veiling.
https://www.troostwijkauctions.com/l/sa ... m=referral
Caab 9-3 2005 1.8t
9-3X 2009 2.0T
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
- Berichten: 13080
- Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
- Regio: - kies een regio
Bericht
door RoelandV » za 30 mei, 2026 23:47
Fraaie Saab 9-3X met Carfax rapport:

Keep on smiling!
-
Henk-Jan
- Donateur

- Berichten: 14728
- Lid geworden op: vr 01 sep, 2006 9:30
- Regio: Outside Europe
Bericht
door Henk-Jan » zo 31 mei, 2026 11:49
Jammer dat ze geen foto's van de motorruimte of van onderen maken ... Lijkt me op het eerste gezicht geen gekke, maar uiteindelijk valt of staat het met de conditie van een aantal onderdelen die zo (en ook op foto's overigens) niet te beoordelen zijn.
Nieuwe liefde: 9-3x XWD (MY11) + 9-3 Cabrio (MY01) + 96 TT (MY64) + Saabo (MY67/68?) 2017 - ...
Hervonden liefde: 9000 CS 2.3i Automaat (MY92) 2006 - 2013 & 2020 - ...
-
J.vandermeulen
- Donateur

- Berichten: 3096
- Lid geworden op: ma 11 jul, 2016 19:18
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Bericht
door J.vandermeulen » zo 31 mei, 2026 12:00
Henk-Jan schreef: ↑zo 31 mei, 2026 11:49
Jammer dat ze geen foto's van de motorruimte of van onderen maken ... Lijkt me op het eerste gezicht geen gekke, maar uiteindelijk valt of staat het met de conditie van een aantal onderdelen die zo (en ook op foto's overigens) niet te beoordelen zijn.
Lijkt op een import uit Griekenland. Dan is roest geen dingetje waarschijnlijk.
Caab 9-3 2005 1.8t
9-3X 2009 2.0T
-
J.vandermeulen
- Donateur

- Berichten: 3096
- Lid geworden op: ma 11 jul, 2016 19:18
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Bericht
door J.vandermeulen » ma 01 jun, 2026 19:13
Veiling is gesloten met hoogste bod inclusief veilingkosten van circa 8K maar de verkoper laat het lopen.
Caab 9-3 2005 1.8t
9-3X 2009 2.0T
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
- Berichten: 13080
- Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
- Regio: - kies een regio
Bericht
door RoelandV » ma 01 jun, 2026 19:25
Ik ken iemand die een 9-3X kan inruilen voor € 18.900, dus ik begrijp die afwijzing wel.....

Keep on smiling!
-
J.vandermeulen
- Donateur

- Berichten: 3096
- Lid geworden op: ma 11 jul, 2016 19:18
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Bericht
door J.vandermeulen » ma 01 jun, 2026 19:32
RoelandV schreef: ↑ma 01 jun, 2026 19:25
Ik ken iemand die een 9-3X kan inruilen voor € 18.900, dus ik begrijp die afwijzing wel.....
maar ken jij ook degene die de auto wil innemen?
Caab 9-3 2005 1.8t
9-3X 2009 2.0T
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
- Berichten: 13080
- Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
- Regio: - kies een regio
Bericht
door RoelandV » ma 01 jun, 2026 22:11
Volgens mij was bij die Saab 9-3X sprake van een inruilbod dat vanwege de diagnose "schadevoertuig" weer werd ingetrokken.
Keep on smiling!