Saab 9-3 Cabrio 2.0T Aero M6 ombouw

Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
Plaats reactie
RonnieW
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Saab 9-3 Cabrio 2.0T Aero M6 ombouw

Bericht door RonnieW » vr 29 mei, 2026 20:07

Saab 9-3 Cabriolet 2.0 Turbo Aero in de kleur Ice White Solid. Omgebouwd naar modeljaar 2008 met nieuwe neus! Voorzien van onder andere 4-delige Hirsch Performance grille, 18 inch lichtmetalen velgen (ALU65), xenon verlichting, achterspoiler, elektrisch bedienbare voorstoelen, regensensor, automatisch dimmende binnen-/ en buitenspiegels, cruise control, climate control, parkeersensoren achter. Prima onderhouden, boekjes ter inzage. Youngtimer regeling van toepassing!

https://www.autoscout24.nl/aanbod/saab- ... oduct=none

Afbeelding

Bijzonder dat er geen turbodrukmeter in zit.

Afbeelding

J.vandermeulen
Donateur
Donateur

Re: Saab 9-3 Cabrio 2.0T Aero M6 ombouw

Bericht door J.vandermeulen » vr 29 mei, 2026 20:58

Turboklok is inderdaad raar maar op te lossen. Mijn gebrekkige kennis zegt zesbak is aero met 209 pk en turboklok.
We gaan geen flauwe opmerkingen maken over schadeverleden maar prijs valt mij erg mee.

busy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door busy » vr 29 mei, 2026 23:27

het was blijkbaar een Vector uitvoering en die hadden standaard geen turboklok. De remmen zijn ook niet van een Aero bijvoorbeeld en of onderstel ook omgebouwd is naar Aero specs? Mooie SAAB hoe dan ook.

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Orphy » vr 29 mei, 2026 23:30

Volgens mij is het gewoon iedere 9-3 met 150 pk benzine motor geen turbodrukmeter en alles daarboven wel.

Plaats reactie