red arrow bij mij om de hoek

Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
Gebruikersavatar
Guido900T
Donateur (3x)
Donateur (3x)
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 24 dec, 2004 2:45
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: red arrow bij mij om de hoek

Bericht door Guido900T » wo 13 mei, 2026 16:12

theun schreef:
wo 13 mei, 2026 15:50
Ik houd wel van rood. Maar ik vind dit geen mooie wagen.. ik ben gek op de 900 classic, maar vind dit echt te veel Tupperware. Maar ik besef me dat ik met mijn voorliefde voor de 900 sedan wellicht eerder de afwijking dan de norm ben.
Mijn T16 sedan zal je dan ook wel gaan tegenvallen, die krijgt deze tupperware namelijk ook (in bodycolour, dat wel) :-P+
900 Turbo 16 sedan, man. 175 pk, 1990 Le Mans blue
9000 Turbo 2.0 CSE, aut. 230 pk (Dion HPT), 1996 Black
9-3 Turbo 2.0 Aero Cabriolet, aut. 205 pk, 2002 Steel grey (lpg)
9-5 Turbo 2.3 Aero Estate, aut. 260 pk (Dion HPT) 2003 Silver (lpg)

Gebruikersavatar
theun
Donateur (3x)
Donateur (3x)
Berichten: 3102
Lid geworden op: vr 20 jul, 2007 19:56
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: red arrow bij mij om de hoek

Bericht door theun » wo 13 mei, 2026 22:00

Guido900T schreef:
wo 13 mei, 2026 16:12
Mijn T16 sedan zal je dan ook wel gaan tegenvallen, die krijgt deze tupperware namelijk ook (in bodycolour, dat wel) :-P+
Ja dat klopt beslist. Maar. Ik zie dat je met passie een 900 classic rijdt en op de weg houdt. En dat je die aanpast naar persoonlijke smaak, daar heb ik geen moeite mee. Net als de liefhebber van een red arrow overigens. We hoeven niet hetzelfde mooi te vinden, maar we delen wel de passie voor oude Saabs (dat zijn de nieuwste inmiddels immers ook) en daar kan ik erg van genieten.
Saab 900 2.0 T16 4-drs sedan 1992
Saab 900 2.0c 4-drs sedan 1989
Saab 96 1971
Volvo 940 estate 1997