red arrow bij mij om de hoek
-
Dominique montfort
- Geregistreerd lid
- Berichten: 421
- Lid geworden op: do 21 mar, 2024 22:26
- Regio: NL - Provincie Limburg
red arrow bij mij om de hoek
Groet Dominique
.Vroeger.
1988 Escort RS turbo, onherstelbare schade gereden
.Voor de hobby en weer verkocht.
1992 Uno 1.1 S60 | 1997 starlet 1.3 XLI
.Voor nu.
1996 900 cabrio 2.0 turbo 185PK | 2000 9-3 Coupé 2.0i
1984 Polo 'Steilheck' 1.0
.Dagelijks.
2008 Vectra C Estate 1.8 16v
.Vroeger.
1988 Escort RS turbo, onherstelbare schade gereden
.Voor de hobby en weer verkocht.
1992 Uno 1.1 S60 | 1997 starlet 1.3 XLI
.Voor nu.
1996 900 cabrio 2.0 turbo 185PK | 2000 9-3 Coupé 2.0i
1984 Polo 'Steilheck' 1.0
.Dagelijks.
2008 Vectra C Estate 1.8 16v
-
Sonab
- Donateur (4x)

- Berichten: 4671
- Lid geworden op: ma 08 nov, 2010 12:45
- Regio: NL - Provincie Zeeland
Re: red arrow bij mij om de hoek
Leuk! Nog maar 3 op kenteken in NL lijkt me wel vrij pessimistisch, ik weet er sowieso al een paar meer.
Maar uniek is het zeer zeker.
Staat lijkt me ook erg netjes. Ik heb er al eentje maar voel het zelfs bij foto's van een andere meteen weer kriebelen
Maar uniek is het zeer zeker.
Staat lijkt me ook erg netjes. Ik heb er al eentje maar voel het zelfs bij foto's van een andere meteen weer kriebelen
Saab 900 T16 Red Arrow 1988, rood
Saab 9-5NG 2.0T 2011, zwart
Vorige Saab's:
Saab 9-3 2.0i cabrio 2001, zwart
Saab 900i 5d 1989, rood
Saab 9000 3.0 1996, blauw
Saab 99 2.0 4d 1983, blauw
Saab 900i 3d 1984, wit
Saab 9000 3.0 1995, rood
(Als er één Saab over de dam is, volgen er meer!)
Saab 9-5NG 2.0T 2011, zwart
Vorige Saab's:
Saab 9-3 2.0i cabrio 2001, zwart
Saab 900i 5d 1989, rood
Saab 9000 3.0 1996, blauw
Saab 99 2.0 4d 1983, blauw
Saab 900i 3d 1984, wit
Saab 9000 3.0 1995, rood
(Als er één Saab over de dam is, volgen er meer!)
-
ljdekker
- Geregistreerd lid
- Berichten: 132
- Lid geworden op: di 19 dec, 2017 22:41
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: red arrow bij mij om de hoek
Drie op kenteken is wel heel negatief want ik heb er óók één. Blijft toch gaaf zo'n Red Arrow! Al kan een sedan mij misschien nog wel meer bekoren.
9-3 ss Hirsch 2006 fusionblue
900 red arrow nr 117
9-5 sedan Brabus ambassador blue
96 1975 grijs
900 red arrow nr 117
9-5 sedan Brabus ambassador blue
96 1975 grijs
-
Dirk-vw
- Geregistreerd lid
- Berichten: 6
- Lid geworden op: zo 27 sep, 2015 22:31
- Regio: NL - Provincie Limburg
Re: red arrow bij mij om de hoek
Deze staat ook in mijn omgeving te koop, had al geïnformeerd erover.
Ik heb zelf nummer 36, dit zou 37 zijn.
Had ook interesse om hem erbij te zetten maar met een richtprijs van €25000,- sla ik over.
Ik heb zelf nummer 36, dit zou 37 zijn.
Had ook interesse om hem erbij te zetten maar met een richtprijs van €25000,- sla ik over.
Saab 9-3 Estate '08
Saab 9-3 Estate '07
Saab 900 Red Arrow '87
Saab 96 '76
Saab 9-3 Estate '07
Saab 900 Red Arrow '87
Saab 96 '76
-
silvandam
- Donateur (3x)

- Berichten: 2040
- Lid geworden op: ma 31 dec, 2018 12:27
- Regio: NL - Provincie Friesland
Re: red arrow bij mij om de hoek
Ik snap verkoper wel. De Red Arrow, voornamelijk met drie ton op de teller, is al sinds jaar en dag minstens zo gewild als een 900 GT
.
Don’t get me wrong: ik vind de Red Arrow een gave special edition. Deze prijs vind ik echter wel aan de ambitieuze kant.
Don’t get me wrong: ik vind de Red Arrow een gave special edition. Deze prijs vind ik echter wel aan de ambitieuze kant.
Saab 99 L MY1974, Veronagroen
Saab 96 MY1978, Bordeauxrood
Saab 900 GLE MY1984, Platinablauw
Saab 900S cabrio MY1992, 170 Zwart
Saab 900 TurboS cabrio MY1993, Lemansblauw
Volkswagen T3 1.9td MY1983, Medium Blue
Peugeot 205 GT MY92, 1.6 automaat
Saab 96 MY1978, Bordeauxrood
Saab 900 GLE MY1984, Platinablauw
Saab 900S cabrio MY1992, 170 Zwart
Saab 900 TurboS cabrio MY1993, Lemansblauw
Volkswagen T3 1.9td MY1983, Medium Blue
Peugeot 205 GT MY92, 1.6 automaat
-
Saapie
- Donateur (2x)

- Berichten: 9273
- Lid geworden op: do 06 jan, 2005 20:52
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: red arrow bij mij om de hoek
Compleet idiote vraagprijs. En er staan meer dan 3 nog op kenteken… De verkoper is een goudzoeker….
- 900 Turbo S 16, Aero 1992, MCS Trionic 5.5, do88 FMIC, Talladega rood.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

- Berichten: 16977
- Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: red arrow bij mij om de hoek
in 1987 waren rode T8 coupes met katalysator ook al niet alledaags. Niet te slijten omdat de iets duurderde T16 de betere keuze was (RA had maar 140 pk... de silver arrow had er 155). Daarom voorzag AIM ze van de net geintroduceerde zalmneus airflowkit (ongespoten ipv in bodycolour zoals de latere Carlssons), superincas, sportstuur en in de helft vd gevallen van een whaletail.
Alle Red Arrows waren van modeljaar 1987 maar waren tot en met 1989 leverbaar. De laatste nieuwprijs van de RA was 5.500 gulden lager dan een standaard nieuw bestelde 900 T8 (zonder extras zoals airflow etc). Maar zelfs die prijsstrategie werkte niet want het gerucht is dat de laatste 11 in de beoogde oplage van 150 nooit zijn verkocht.
live your dreams
-
Saapie
- Donateur (2x)

- Berichten: 9273
- Lid geworden op: do 06 jan, 2005 20:52
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: red arrow bij mij om de hoek
Klopt. Van een met mijn ouders bevriende Haagse oudSaabdealer heb ik gehoord dat de RA niet te verkopen waren ( veel Saabrijders vonden hem te schreeuwerig) De SA tweedeurs was gewilder als typisch Nederlandse special edition.
- 900 Turbo S 16, Aero 1992, MCS Trionic 5.5, do88 FMIC, Talladega rood.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
- Berichten: 13080
- Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
- Regio: - kies een regio
-
Oosthoek
- Donateur

- Berichten: 6252
- Lid geworden op: di 30 mar, 2004 22:08
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: red arrow bij mij om de hoek
Lijkt me wel gespoten toch, maar dan in een soort antraciet?Style&Co schreef: ↑di 12 mei, 2026 16:54zalmneus airflowkit (ongespoten ipv in bodycolour zoals de latere Carlssons)
900i 8v 3drs MY85 cochenille rood, sinds 2004
9-5 Vector estate 2.3t MY07 zwart, sinds 2019
9-5 Vector estate 2.3t MY07 zwart, sinds 2019
-
Saapie
- Donateur (2x)

- Berichten: 9273
- Lid geworden op: do 06 jan, 2005 20:52
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: red arrow bij mij om de hoek
Zeker; het is nu juist een cult auto.
- 900 Turbo S 16, Aero 1992, MCS Trionic 5.5, do88 FMIC, Talladega rood.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
-
Guido900T
- Donateur (3x)

- Berichten: 1603
- Lid geworden op: vr 24 dec, 2004 2:45
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: red arrow bij mij om de hoek
Ik houd op zich niet zo van rood, maar mooie wagen. En die 140 Pk is zo wat aan te veranderen natuurlijk! 
@Oosthoek: gespoten ja. porsche grey noemen ze dit bij de spuiter
@Oosthoek: gespoten ja. porsche grey noemen ze dit bij de spuiter
900 Turbo 16 sedan, man. 175 pk, 1990 Le Mans blue
9000 Turbo 2.0 CSE, aut. 230 pk (Dion HPT), 1996 Black
9-3 Turbo 2.0 Aero Cabriolet, aut. 205 pk, 2002 Steel grey (lpg)
9-5 Turbo 2.3 Aero Estate, aut. 260 pk (Dion HPT) 2003 Silver (lpg)
9000 Turbo 2.0 CSE, aut. 230 pk (Dion HPT), 1996 Black
9-3 Turbo 2.0 Aero Cabriolet, aut. 205 pk, 2002 Steel grey (lpg)
9-5 Turbo 2.3 Aero Estate, aut. 260 pk (Dion HPT) 2003 Silver (lpg)
-
ljdekker
- Geregistreerd lid
- Berichten: 132
- Lid geworden op: di 19 dec, 2017 22:41
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: red arrow bij mij om de hoek
Ja voor 25 k is die van mij ook wel te koop!
9-3 ss Hirsch 2006 fusionblue
900 red arrow nr 117
9-5 sedan Brabus ambassador blue
96 1975 grijs
900 red arrow nr 117
9-5 sedan Brabus ambassador blue
96 1975 grijs
-
Saapie
- Donateur (2x)

- Berichten: 9273
- Lid geworden op: do 06 jan, 2005 20:52
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: red arrow bij mij om de hoek
Die van mij ook, en die heeft 210 pk inmiddels
- 900 Turbo S 16, Aero 1992, MCS Trionic 5.5, do88 FMIC, Talladega rood.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
-
theun
- Donateur (3x)

- Berichten: 3102
- Lid geworden op: vr 20 jul, 2007 19:56
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: red arrow bij mij om de hoek
Ik houd wel van rood. Maar ik vind dit geen mooie wagen.. ik ben gek op de 900 classic, maar vind dit echt te veel Tupperware. Maar ik besef me dat ik met mijn voorliefde voor de 900 sedan wellicht eerder de afwijking dan de norm ben.Guido900T schreef: ↑di 12 mei, 2026 22:16Ik houd op zich niet zo van rood, maar mooie wagen. En die 140 Pk is zo wat aan te veranderen natuurlijk!
@Oosthoek: gespoten ja. porsche grey noemen ze dit bij de spuiter![]()
Saab 900 2.0 T16 4-drs sedan 1992
Saab 900 2.0c 4-drs sedan 1989
Saab 96 1971
Volvo 940 estate 1997
Saab 900 2.0c 4-drs sedan 1989
Saab 96 1971
Volvo 940 estate 1997