Maar daar is de prijs ook naar, denk ik ?
https://link.marktplaats.nl/m2340028853 ... nt=app_ios
Classic 900 S Coupé met “wat werk”
-
Saapie
- Donateur (2x)

Re: Classic 900 S Coupé met “wat werk”
Wat werk? Bakwissel, flinke lasklus, en dan nog….? Als je handig bent en veel zelf kan, dan is de auto wellicht interessant. Maar als je het moet laten doen…. zet dan maar 5 mille opzij. Wil je hem echt netjes, dan zal er nog meer bovenop komen. En dan heb je een lpt, met 350.000 op de teller.
-
El René
- Geregistreerd lid
Classic 900 S Coupé met “wat werk”
Ik zette “wat werk” daarom ook even tussen “”
. Obv je reactie is het antwoord op mijn vraag dat ie alleen voor de handige mensen mogelijk aantrekkelijk genoeg geprijsd is. Hij lijkt overigens eerder geveild te zijn geweest, gezien de foto’s bij de advertentie.
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Heeft een tijd geleden zo rond de zomer ook al te koop gestaan, met toen foto's van de auto naast een bedrijfspand. Toen al niet verkocht dus dan zit er zeker veel werk aan, want zullen vast meerdere mensen heen zijn geweest gezien leuke combi van kleur en uitvoering.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Haha. Ik had je “…” door. Maar ik dacht ik vul het even nader in…El René schreef: ↑ma 01 dec, 2025 13:00Ik zette “wat werk” daarom ook even tussen “”. Obv je reactie is het antwoord op mijn vraag dat ie alleen voor de handige mensen mogelijk aantrekkelijk genoeg geprijsd is. Hij lijkt overigens eerder geveild te zijn geweest, gezien de foto’s bij de advertentie.
-
El René
- Geregistreerd lid
De input wordt zeker gewaardeerd ! De kennis en ervaring op dit forum maken dat ik hier graag en vaak een kijkje neem.