Classic 900 S Coupé met “wat werk”

Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
Plaats reactie
El René
Geregistreerd lid

Bericht door El René » zo 30 nov, 2025 20:30

Maar daar is de prijs ook naar, denk ik ?

https://link.marktplaats.nl/m2340028853 ... nt=app_ios

Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Classic 900 S Coupé met “wat werk”

Bericht door Saapie » zo 30 nov, 2025 21:08

Wat werk? Bakwissel, flinke lasklus, en dan nog….? Als je handig bent en veel zelf kan, dan is de auto wellicht interessant. Maar als je het moet laten doen…. zet dan maar 5 mille opzij. Wil je hem echt netjes, dan zal er nog meer bovenop komen. En dan heb je een lpt, met 350.000 op de teller.

El René
Geregistreerd lid

Bericht door El René » ma 01 dec, 2025 13:00

Ik zette “wat werk” daarom ook even tussen “” ;-). Obv je reactie is het antwoord op mijn vraag dat ie alleen voor de handige mensen mogelijk aantrekkelijk genoeg geprijsd is. Hij lijkt overigens eerder geveild te zijn geweest, gezien de foto’s bij de advertentie.

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Gele aero » ma 01 dec, 2025 16:01

Heeft een tijd geleden zo rond de zomer ook al te koop gestaan, met toen foto's van de auto naast een bedrijfspand. Toen al niet verkocht dus dan zit er zeker veel werk aan, want zullen vast meerdere mensen heen zijn geweest gezien leuke combi van kleur en uitvoering.

Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Saapie » di 02 dec, 2025 0:30

El René schreef:
ma 01 dec, 2025 13:00
Ik zette “wat werk” daarom ook even tussen “” ;-). Obv je reactie is het antwoord op mijn vraag dat ie alleen voor de handige mensen mogelijk aantrekkelijk genoeg geprijsd is. Hij lijkt overigens eerder geveild te zijn geweest, gezien de foto’s bij de advertentie.
Haha. Ik had je “…” door. Maar ik dacht ik vul het even nader in…

El René
Geregistreerd lid

Bericht door El René » di 02 dec, 2025 22:01

De input wordt zeker gewaardeerd ! De kennis en ervaring op dit forum maken dat ik hier graag en vaak een kijkje neem.

Plaats reactie