Nette auto met een bijzonder mooie km stand
-
theun
- Donateur (3x)

Re: Nette auto met een bijzonder mooie km stand
Gezien de kilometerstand en uitgevoerd recent onderhoud vind ik dit een aantrekkelijk aanbod, maar vooral een scherpe prijs..
-
El René
- Geregistreerd lid
Multiriem ? Bedoelen ze de distributieset ? Want dat is een dure ingreep inderdaad. En die velgen. Zijn dat niet 16-inchers ? Knap karretje verder. Kan je wel even mee verder zou je zeggen.
-
busy
- Donateur (4x)

Daar bedoelen ze de multiriem mee. Deze moet met 110k sowieso vervangen worden incl rollen. Verder is er vooral achterstallig onderhoud weggewerkt. Mooie SAAB en vooral aantrekkelijk vanwege km-stand.
-
El René
- Geregistreerd lid
Das bij een 9-3 een ketting toch ? Geen riem. En bij 110k vervangen is voor mij ook nieuw. Ik dacht dat die kettingen langer mee gingen.
-
vel0city
- Donateur (2x)

De 9³ heeft gewoon een riem voor de randapparatuur (waterpomp, dynamo, aircopomp, stuurbekrachtiging).
-
Orphy
- Donateur (5x)

Je verwart een multiriem met een distributieriem denk ik.El René schreef: ↑za 04 okt, 2025 19:58Das bij een 9-3 een ketting toch ? Geen riem. En bij 110k vervangen is voor mij ook nieuw. Ik dacht dat die kettingen langer mee gingen.
-
busy
- Donateur (4x)

Ik heb het over de multiriem niet over de distributie ketting
-
El René
- Geregistreerd lid
Dank voor de verduidelijking. Ik zal mijn onderhoudshistorie eens in. Want ik heb de onze sinds 95k km en kan me zo’n ingreep niet herinneren. Teller staat nu op 216k.